Ohita
STIHL lanseeraa akkukäyttöiset ASA 20 -oksasakset juuri sopivasti puutarhasesonkia varten.

Uudet akkukäyttöiset STIHL oksasakset

STIHL esittelee uudet ASA 20 -oksasakset puutarhan parhaaseen sesonkiaikaan – akkukäyttöiset oksasakset tekevät puutarhassa leikkaamisesta sujuvaa ja tehokasta. Akun kanssa alle 1 000 gramman painoista ja 32 senttimetrin pituista työkalua on kevyt käyttää myös silloin, kun työskentelet pitkiä päiviä puutarhassa.

Akkukäyttöiset ASA 20 -oksasakset tekevät puiden, pensaiden, kasvien ja viiniköynnösten leikkaamisesta sujuvaa ja tehokasta puutarhan omistajille. OLED-näyttö näyttää selkeästi akun varaustason ja leikkuiden määrän, jotta vältytään keskeytyksiltä leikkaamisen aikana.

– Uudet ASA 20 -oksasakset ovat täydellinen työkalu jokaiselle, joka etsii käteviä ja luotettavia oksasaksia. AS-akun yhdellä latauksella käyttäjä tekee jopa 2 000 leikkuuta, mikä on ihanteellista, jos työskentelee koko päivän puutarhassa, sanoo Mats Gustafsson, Product Launch Manager, STIHL Norden.

ASA 20 on suunniteltu mukavaksi ja tehokkaaksi työkaluksi puutarhan omistajalle. Keveys ja tasapainoinen kahva tekevät siitä mukavan käyttää, ja leikkuutekniikka mahdollistaa jopa 25 millimetrin paksuisten oksien tasaisen ja tarkan leikkaamisen. Oksasakset kuuluvat STIHL AS -akkujärjestelmään, ja samaa akkua voidaan käyttää monissa muissakin puutarhakoneissa.

Oksasaksien terien kaksi avautumiskulmaa antavat joustavuutta erilaisiin leikkuutöihin. Intuitiivinen näyttö ja pikaopas helpottavat myös aloittelijan puutarhatöitä.

Tärkeimmät ominaisuudet:

• Ergonomisesti muotoiltu, helppokäyttöinen ja suorituskykyinen: Keveytensä ja ergonomisen muotoilunsa ansiosta ASA 20 tarjoaa mukavan ja joustavan työskentelyn puutarhassa.

• Monipuolinen työkalu puutarhatöihin: ASA 20 -oksasaksilla käyttäjä leikkaa helposti ja tarkasti. Oksasaksien leikkuutekniikka mahdollistaa kätevän leikkaamisen jopa 25 millimetriin asti, ja terien kaksi avautumiskulmaa tarjoavat joustavuutta erilaisiin leikkuutöihin.

• Kestävä suorituskyky: Tehokkaan AS-akun avulla käyttäjä voi tehdä jopa 2 000 leikkuuta yhdellä latauksella, mikä mahdollistaa pitkän työskentelyajan puutarhassa. OLED-näyttö antaa käyttäjälle tärkeää tietoa akun varaustasosta ja oksasaksien käyttötilasta.

STIHL ASA 20 -oksasahat ovat saatavana valtuutetuilla jälleenmyyjillä kesällä 2024.

Tekniset tiedot

ASA 20

Maks. leikkuuleveys:

25 mm

Paino akun kanssa:

<1000 g

Kokonaispituus:

32 cm

Leikkuu/akun lataus:

Noin 2 000

Akku:

AS 2

Akun lataustason ilmaisin:

✓ (OLED-näyttö)

Leikkuumäärän ilmaisin:

✓ (OLED-näyttö)

Progressiivinen leikkuujärjestelmä:

Terien avautumiskulmat:

Integroitu työkalusarja:

Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä:
Johanna Hedström, lehdistökontakti, +46 706 22 17 08, johanna.hedstrom@morepr.se

Kategoriat

STIHL tarjoaa laitteita ja tuotteita puutarhaan, metsätalouteen ja maisemointiin. Sertifioidut jälleenmyyjät tarjoavat kuluttajille ja ammattikäyttäjille akkukäyttöisiä puutarhakoneita, kuten robottiruohonleikkureita, pensasleikkureita ja ruohonleikkureita sekä painepesureita, moottorisahoja, raivaussahoja ja älykkäitä ratkaisuja. STIHL on maailmanlaajuinen konserni, joka pyrkii edistämään kestävämpää tulevaisuutta, ja sen avainsanoja ovat laatu ja turvallisuus. Konsernissa on noin 19 805 työntekijää, ja liikevaihto oli 5,3 miljardia euroa vuonna 2023. Pohjoismaiden pääkonttori sijaitsee Ruotsissa ja yritys toimii Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Lue lisää: www.stihl.fi.

Johanna Hedström

Lehdistökontakti +46706221708