Ohita
Akkukäyttöinen SGA 85 on kevyt ja hiljainen. SGA 85 voidaan liittää pilvipohjaiseen STIHL Connected -järjestelmäratkaisuun, joka antaa käyttäjälle hyvän yleiskuvan laitekannasta.

STIHL lanseeraa ensimmäisen akkukäyttöisen reppuruiskunsa

STIHL lanseeraa nyt ensimmäisen akkukäyttöisen ruiskutuslaitteensa: SGA 85 -reppuruiskun. Reppuruisku on suunnattu puutarhanhoidon ammattilaisille – täydellinen laite suurten puutarhojen ja istutusten hoitoon. Kehittyneen kantojärjestelmän ansiosta käyttäjä saa tehokkaan laitteen, joka takaa hyvän työskentelymukavuuden. Kalvopumppu takaa korkean suorituskyvyn.

STIHL laajentaa akkukäyttöistä tuotevalikoimaansa ammattikäyttöön tarkoitetulla laitteella – SGA 85 -reppuruiskulla. Akkukäyttöinen reppuruisku on suunnattu ensisijaisesti ammattilaisille, jotka työskentelevät puutarhoissa ja suurilla viheralueilla.

– Jatkamme akkukäyttöisen tuotevalikoimamme kehittämistä ja laajentamista. Helppokäyttöinen SGA 85 -reppuruisku takaa voimia säästävän työskentelyn. Reppuruiskussa on tehokas kalvopumppu, joten manuaalista pumppaamista ei tarvita. SGA 85 -reppuruiskussa on myös ergonominen kantojärjestelmä, joka antaa käyttäjälle erinomaisen työskentelymukavuuden, sanoo Mats Gustafsson.

Ergonomisessa kantojärjestelmässä on pehmustetut olkahihnat ja rintaremmi, jotka vähentävät hartioihin kohdistuvaa rasitusta. Pohjoismaisia markkinoita varten vakiomalli sisältää myös lonkkavyön mukavuuden lisäämiseksi. Reppuruiskun virtausnopeus antaa paljon käyttömahdollisuuksia. SGA 85 -reppuruiskun työpainetta on helppo säätää laitteen sivussa olevasta kääntönupista, jossa on kuusi eri asentoa. Painemittari on sijoitettu kahvaan jossa se on koko ajan nähtävillä.

Akkukäyttöinen laite on kevyt ja hiljainen. SGA 85 on päästötön, mikä luo paremman työympäristön käyttäjälle (ilman pakokaasuja).

– Uusi akkukäyttöinen reppuruisku sopii mainiosti käytettäväksi asuinalueilla ja muilla ääniherkillä alueilla. Ihanteellinen puutarhureille ja puistonhoitajille, jotka voivat työskennellä aiheuttamatta häiriötä ja samalla nauttia miellyttävämmästä työskentely-ympäristöstä, sanoo Mats Gustafsson, pohjoismainen tuotepäällikkö, STIHL.

Uusi reppuruisku kuuluu ammattilaisille suunnattuun AP-akkujärjestelmään. SGA 85 -reppuruiskulla on pitkä käyttöaika 36 V:n akun ansiosta. SGA 85 voidaan liittää ensimmäisen sukupolven STIHL Smart Connectoriin, digitaaliseen sensoriin, joka muun muassa rekisteröi käyttötunnit ja siirtää sujuvasti tiedot STIHL Connected -sovellukseen käyttäjän matkapuhelimeen tai tablettiin.

STIHL SGA 85 on saatavana STIHL jälleenmyyjiltä marraskuusta 2021 alkaen.

Jos haluat lisätietoja, ota yhteyttä:
      Mari Kilpiö, lehdistökontakti STIHL Finland, 09 7596 9304, mari.kilpio@stihl.fi

Aiheet

STIHL tarjoaa laitteita ja tuotteita puutarhaan, metsätalouteen ja maisemointiin. Sertifioidut jälleenmyyjät tarjoavat kuluttajille ja ammattikäyttäjille akkukäyttöisiä puutarhakoneita, kuten robottiruohonleikkureita, pensasleikkureita ja ruohonleikkureita sekä painepesureita, moottorisahoja, raivaussahoja ja älykkäitä ratkaisuja. STIHL on maailmanlaajuinen konserni, joka pyrkii edistämään kestävämpää tulevaisuutta, ja sen avainsanoja ovat laatu ja turvallisuus. Konsernissa on noin 20 550 työntekijää, ja liikevaihto oli 5,49 miljardia euroa vuonna 2022. Pohjoismaiden pääkonttori sijaitsee Ruotsissa ja yritys toimii Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Lue lisää: www.stihl.fi.

Lehdistön yhteyshenkilö PR- ja viestintäpäällikkö +46 73 736 23 14

Tiennäyttäjä yli 90 vuotta

STIHL tarjoaa laitteita ja tuotteita puutarhaan, metsätalouteen ja maisemointiin. Sertifioidut jälleenmyyjät tarjoavat kuluttajille ja ammattikäyttäjille akkukäyttöisiä puutarhakoneita, kuten robottiruohonleikkureita, pensasleikkureita ja ruohonleikkureita sekä painepesureita, moottorisahoja, raivaussahoja ja älykkäitä ratkaisuja. STIHL on maailmanlaajuinen konserni, joka pyrkii edistämään kestävämpää tulevaisuutta, ja sen avainsanoja ovat laatu ja turvallisuus. Konsernissa on noin 19 805 työntekijää, ja liikevaihto oli 5,3 miljardia euroa vuonna 2023. Pohjoismaiden pääkonttori sijaitsee Ruotsissa ja yritys toimii Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Lue lisää: www.stihl.fi.

Andreas Stihl Oy

Koivupuistontie 10