Ohita
STIHL lanseeraa laadukkaan WP 300 -vesipumpun ja vie vedenkäsittelyn seuraavalle tasolle.

STIHL esittelee vahvan vesipumpun tehokkaaseen vedenkäsittelyyn

STIHL vie vedenkäsittelyn seuraavalle tasolle lanseeraamalla uuden WP 300 -vesipumpun. Tukevan rakenteen ja korkean suorituskyvyn ansiosta pumppu on ihanteellinen maanomistajille ja kasteluun tai tulvien hallintaan.

Laadukas pumppu tarjoaa vaikuttavan suorituskyvyn kuuden hevosvoiman 4-tahtisen STIHL EHC 605 -bensiinimoottorin ansiosta. Itseimevän pumpun ja vaikuttavan virtauksen ansiosta WP 300 on helppo käyttää ja huoltaa. WP 300 käsittelee 37 kuutiometriä vettä tunnissa ja on luotettava valinta jokaiselle, joka tarvitsee tehokasta vedenkäsittelyä työssään tai kotona ja puutarhassa.

– Tämä vesipumppu ei ole vain tehokas, vaan myös monipuolinen. WP 300 -vesipumppua voidaan käyttää veden kuljettamiseen joista, järvistä, kaivoista ja muista varannoista kastelua varten tai käyttää apuna tulvien hallinnassa. Vankka rakenne tekee siitä luotettavan kumppanin kaikissa haastavissa tilanteissa, sanoo Mats Gustafsson, Product Launch Manager, STIHL Norden.

Tärkeimmät ominaisuudet:

• Tehokas: WP 300 -vesipumppu toimii STIHL 4-tahtimoottorilla.
  • Laadukas ja jykevä: Vesipumpulla on pitkä käyttöikä vankan rakenteen ja pumppua ympäröivän kehyksen ansiosta.

• Yksinkertainen ja monipuolinen: Uusi STIHL vesipumppu on helppokäyttöinen ja helppohoitoinen, ja sitä voidaan käyttää esimerkiksi veden kuljettamiseen, viheralueiden kasteluun tai tulvien hallintaan.

WP 300 on saatavana valtuutetuilta jälleenmyyjiltä kesällä 2024.

Tekniset tiedot

WP 300

Energialähde:

Bensiini

Letkuliitäntä:

50 mm / 2 tuumaa

Moottori:

STIHL EHC 605 – 4,4 kW

Maks. vesimäärä:

37 m3/h

Enimmäisteho:

616 l/min

Polttoainesäiliön tilavuus:

3,6 l

Paino:

26 kg

Kategoriat

STIHL tarjoaa laitteita ja tuotteita puutarhaan, metsätalouteen ja maisemointiin. Sertifioidut jälleenmyyjät tarjoavat kuluttajille ja ammattikäyttäjille akkukäyttöisiä puutarhakoneita, kuten robottiruohonleikkureita, pensasleikkureita ja ruohonleikkureita sekä painepesureita, moottorisahoja, raivaussahoja ja älykkäitä ratkaisuja. STIHL on maailmanlaajuinen konserni, joka pyrkii edistämään kestävämpää tulevaisuutta, ja sen avainsanoja ovat laatu ja turvallisuus. Konsernissa on noin 19 805 työntekijää, ja liikevaihto oli 5,3 miljardia euroa vuonna 2023. Pohjoismaiden pääkonttori sijaitsee Ruotsissa ja yritys toimii Norjassa, Tanskassa ja Suomessa. Lue lisää: www.stihl.fi.

Johanna Hedström

Lehdistökontakti +46706221708