Fiksuvesi ja Talotohtori 2.0 yhteistyöhön

Fiksuvesi ja Talotohtori 2.0 yhteistyöhön

Talotohtori 2.0 ja Fiksuvesi pystyvät nyt palvelemaan yhteisiä asiakkaita huomattavasti paremmin. Asiakkaat ovat olleet tyytyväisiä Talotohtorin 2.0 ohjelmistoon ja jatkossa he saavat siitä enemmän irti, kun Fiksuveden toimittamat vedenkulutustiedot ovat helposti saatavilla.

Fiksuveden vedenkulutustiedot ovat luotettavinta ja tarkinta veden kulutustietoa mitä markkinoilla on saatavilla. Tarkasta vedenkulutustiedosta on selkeää hyötyä Talotohtorin ekosysteemissä. Talotohtori tarjoaa kyvykkyyden liittää kaiken kiinteistöhallinnan datan yhteen käyttöliittymään järjestelmä- ja laiteriippumattomasti.

”Tällä yhteistyöllä voimme tuoda Talotohtorin kiinteistövalvomoon Fiksuveden vesimittaukset helposti näkyviin standardin rajapinnan avulla. Näin yhdestä yhtenäisestä käyttöliittymästä voidaan tehdä toimenpiteitä, kun havaitaan poikkeamia. Samalla vedenkulutukseen liittyvät hälytykset löytyvät samasta järjestelmästä kuin muutkin kiinteistöhallinnan kriittiset hälytykset ja ne saadaan ohjattua myös eteenpäin,” sanoo Enermix Oy:n toimitusjohtaja Sami Vatanen

”Tämä yhteistyö on ennen kaikkea yhteisten asiakkaiden etu ja on ollut mukava rakentaa yhteistyötä Talotohtorin ammattilaisten kanssa”, kertoo Envera Oy:n liiketoimintajohtaja Mikko Sykkö

Talotohtori

Talotohtori 2.0 on järjestelmäratkaisu ja digitaalinen alusta, johon voidaan liittää helposti eri rakennusautomaatiojärjestelmät ja IoT-sensorit yhtenäisen käyttäjäkokemuksen aikaan saamiseksi. Kustannustehokkaalla ratkaisulla hallitset kätevästi talotekniikkaasi, ja hyödyntämällä kerättyä dataa mahdollistat liiketoiminnan kasvattamisen. Kustannussäästöjä mukavista olosuhteista tinkimättä

Fiksuvesi

Fiksuvesi on Suomen johtava ja voimakkaasti kansainvälistyvä fiksumman veden käytön yritys. Fiksuvesi-etäseurantapalvelu seuraa noin 7800 kiinteistön päävesimittaria minuutin ja desilitran tarkkuudella Suomessa, Ruotsissa, Hollannissa, Saksassa ja USA:ssa.

Vuonna 2020 palvelu hälytti yli 20 000 vesivuodosta ja vesidataa siirretään yli 50 erilaiseen kiinteistöjen energia- ja johtamisjärjestelmään.

Yli 10 000 kiinteistössä mitataan vedenkulutusta Smartvattenilla.

Tarjoamme kiinteistöjen omistajille ja kestävästä kehityksestä vastaaville johtajille erinomaista käyttömukavuutta tehokkaaseen datan mittaamiseen ja analysoimiseen.

Lehdistön yhteyshenkilö Growth Marketing Manager

Vesitehokkuuden asiantuntija

Yli 10 000 kiinteistössä mitataan vedenkulutusta Smartvattenilla.

Lars Sonckin kaari 10