Tekoäly auttaa leivonnassa ja ruoan valmistuksessa

Tekoäly auttaa leivonnassa ja ruoan valmistuksessa

iQ700-sarjan uudet, integroidut Siemens studioLine-uunit tarjoavat älykästä tekniikkaa ja toimintoja, joiden avulla saavutat täydellisen paistotuloksen ja paistopinnan. Älykkäiden algoritmien avulla uuni noudattaa henkilökohtaisia toiveitasi, jotta sinä saisit nauttia parhaista mahdollisista tuloksista. Uuden sukupolven integroidut, älykkäät kodinkoneet tarjoavat käyttäjilleen lisää joustavuutta, helppoutta ja tehokkuutta.

Lue lisää pdf-tiedostosta.

Siemens

Siemens on yksi Euroopan johtavia kodinkonemerkkejä, ja se määrittelee maailmanlaajuisesti niin teknologian, innovaatioiden kuin muotoilun standardeja. Valikoimaan kuuluvat sekä vapaasti että kalusteisiin sijoitettavat kodinkoneet ja se kattaa ruoanvalmistamisen, pyykinpesun, kylmäsäilytyksen ja astioiden pesun. Tuotevalikoimaa täydentävät kahviautomaatit ja pölynimurit. Jo yli 165 vuoden ajan Siemens-nimi on yhdistetty ominaisuuksiin suorituskyky, innovaatiot, laatu, luotettavuus ja kansainvälisyys. Siemens on myös maailman johtava resurssitehokkaiden kodinkoneiden kehittäjä ja valmistaja. Vuodesta 1967 lähtien tuotemerkki on kuulunut Münchenissä sijaitsevalle BSH Hausgeräte GmbH:lle, jolla on noin 62 000 työntekijää ja 40 tehdasta maailmanlaajuisesti.

Lisätietoja löydät osoitteesta