Wenche Martinussen (photo by Lise Eide Risanger) Anna Raftheim

SATS rekrytoi vahvoja henkilöprofiileja konsernin johtoon

SATS jatkaa yrityksen vahvistamista rekrytoimalla kaksi rautaista ammattilaista konsernin johtoon, Wenche Martinussenin kaupalliseksi johtajaksi (Chief Commercial Director) ja Anna Raftheim Nordic organisaation henkilöstöjohtajaksi (Nordic HR Director). Täten SATS:n johtoryhmä on valmis.

Sondre Gravir valittiin SATS Group -konsernin toimitusjohtajaksi vuoden 2018 aikana ja hän on sittemmin muodostanut SATS Group -konsernille uuden johtoryhmän sekä organisaatiorakenteen. Nyt yhtiö ilmoittaa, että Wenche Martinussen siirtyy yrityksen kaupalliseksi johtajaksi ja Anna Raftheim henkilöstöjohtajaksi.

-Olen erittäin tyytyväinen voidessani sanoa, että johtoryhmämme on nyt valmis. SATS elää kasvuvaiheessa, jota sekä Wenche että Anna edistävät aiempien rooliensa kokemuksen sekä osaamisen pohjalta. Visionamme sekä tärkeimpänä tavoitteenamme on tehdä pohjoismaalaisista "terveempiä ja onnellisempia", ja olen vakuuttunut siitä, että nämä kaksi luovat meille parhaat mahdolliset edellytykset siihen, sanoo SATS Group -konsernin toimitusjohtaja Sondre Gravir.

Wenche Martinussen on rekrytoitu Storebrand ASA:sta, jossa hän toimii varatoimitusjohtajana, vastuualueinaan Storebrandin yksityisasiakkaiden pankkitoiminta, vakuutukset, säästöt sekä eläkkeet. Wencheellä on laaja kaupallinen kokemus, joka keskittyy myynnin- ja digitalisaation kasvuun. Hänellä on myös kokemusta pohjoismaisista rooleista Nordeassa. Wenche liittyy SATS Group -konserniin lokakuun puolivälissä.

Anna Raftheim on aikaisemmin toiminut SATS Ruotsissa HR Managerina. Anna on työskennellyt yhtiössä useissa eri rooleissa jo vuodesta 2010. Annan toimialan vankka kokemus sekä vahva henkilöstöosaaminen on edistänyt hyviä tuloksia SATS:ssa sekä strategisella että operatiivisella tasolla. Anna aloitti uudessa roolissaan 1. kesäkuuta.

Lue lisää SATS Group -konsernista täältä

Lisätietoja saat ottamalla yhteyttä:

Malin Selander, Head of Communication & PR SATS malin.selander@sats.se +46 70 4264006

Aleksi Virkkunen

Lehdistön yhteyshenkilö Country Manager ELIXIA Finland +358 40 137 7001

SATS group is the leading provider of fitness and training services in the Nordics with 276 clubs in Norway, Sweden, Finland, and Denmark. We have 736 000 members and 10 000 employees who is committed to motivate as many people as possible to an active lifestyle.