Jo 15 kuntokeskus Helsinkiin – ELIXIA Vallila avaa joulukuussa 2021

ELIXIA jatkaa vahvaa kasvuaan Suomessa ja avaa uuden liikuntakeskuksen Helsingin Vallilaan joulukuussa 2021. Elimäenkadulle avattava ELIXIA Vallila on 1637 m2 kaksikerroksinen avara liikuntakeskus, jonka urbaani sijainti tekee keskuksesta erityisen. Haastavasta koronavuodesta huolimatta ELIXIA investoi tulevaisuuteen ja avaa neljä uutta kuntokeskusta vuoden 2021 aikana.

- ELIXIA Vallilan avaaminen on osa kasvustrategiaamme, ja tukee yhdessä muiden avausten kanssa lähivuosien suurten kasvutavoitteiden saavuttamista. ELIXIA Vallilan avauksen lisäksi muutamme tämän vuoden puolella kaksi keskusta Tampereella uusiin tiloihin, ja täysin uusi keskus, ELIXIA Circus, avaa Helsingin Narinkkatorille marraskuussa 2021. Lisäksi huhtikuussa 2022 ELIXIA Espoonlahti muuttaa uusiin kauppakeskustiloihin Espoon Lippulaivaan. ELIXIA Vallilan avaus parantaa ELIXIA-keskusten verkostoa Helsingissä, ja mahdollistaa meille yhä useamman ihmisen liikuttamisen. Näinä aikoina terveyden edistäminen liikkumalla on ennennäkemättömän tärkeää. Toivottavasti pääsemme kertomaan lisää avausuutisia pian, kertoo Jussi Raita, SATS Finland Oy:n Country Manager.

ELIXIA Vallila tarjoaa loistavat puitteet sekä yksilö- että ryhmäliikuntaan mm. Personal Training -palveluiden kasvattaessa suosiotaan. Uudet laitteet ja -välineet urbaanissa tilassa viimeistelevät kokonaisuuden. Ensimmäiset avainhenkilöiden rekrytoinnit alkavat heti, ja jäsenyyksien ennakkomyynti alkaa kevään aikana.

- Iloksemme voimme kertoa että Antilooppi ja ELIXIA ovat sopineet uuden ELIXIA Vallilan avautumisesta osoitteeseen Elimäenkatu 17-19. Antilooppi haluaa strategiansa mukaisesti tukea ihmisten hyvinvointia tuottamalla kumppaneidensa kanssa kiinteistöissään palveluita, kuten mahdollisuutta erinomaisiin liikuntapalveluihin ELIXIASSA keskeisellä sijainnilla Vallillassa, toteaa Antiloopin toimitusjohtaja Tuomas Sahi.

ELIXIA jatkaa kasvustrategiansa toteuttamista ja etsi edelleen uusia liikepaikkoja keskeisiltä sijainneilta:

- Nyt on hyvä aika olla yhteydessä, jos sopivia tiloja löytyy vuokrattavaksi tai liiketoimintoja myytäväksi, Raita päättää.

Jussi Raita

Country Manager

jussi.raita@elixia.fi

SATS- ja ELIXIA-kuntokeskukset tarjoavat modernia ja toiminnallista harjoittelua, personal trainingia ja ryhmäliikuntatunteja Suomen, Norjan, Ruotsin ja Tanskan suurimmissa kaupungeissa. Pyrimme myös auttamaan jäseniämme harjoittelemaan keskustemme ulkopuolella erilaisten digitaalisten työkalujen avulla. Olemme markkinoillamme aktiivisessa roolissa innovaatioiden kehittäjänä ja lanseeraamme jatkuvasti uusia liikuntamuotoja ja uusia digitaalisia työkaluja treenin tueksi.

Aleksi Virkkunen

Lehdistön yhteyshenkilö Country Manager ELIXIA Finland +358 40 137 7001

SATS group is the leading provider of fitness and training services in the Nordics with 276 clubs in Norway, Sweden, Finland, and Denmark. We have 736 000 members and 10 000 employees who is committed to motivate as many people as possible to an active lifestyle.