Ohita
Samsung esittelee suurempia TV-näyttöjä – lisää vaihtoehtoja supersize-tuotekategoriaan

Tiedote -

Uudet mallit liittyvät Samsungin 98-tuumaisten televisioiden joukkoon.

Viime vuonna Samsung toi 98-tuumaiset televisiot yhä useampien ulottuville lanseeraamalla Q80C-mallin Suomessa. Tänä vuonna yhtiö laajentaa jättikokoluokan malli- ja hintavalikoimaa entisestään kahdella uudella mallilla: DU9005 ja QN90D. TV:t tuovat valinnanvaraa kuluttajille, jotka haluavat maksimoida kotiteatterikokemuksen. Samsung esitteleekin nyt toistaiseksi suurimman suurkuvanäyttöjen valikoimansa - neljä 98-tuumaista mallia 4K-tarkkuudesta 8K:hon – jotka tuovat areenan tunnelman olohuoneeseen: uusi edullinen Crystal UHD -malli DU9005, QLED-malli Q80C, uusi Neo QLED QN90D edistyksellisellä Mini LED -tekniikalla sekä huippumalli QN990C, jossa on 33 miljoonaa pikseliä 8K-tarkkuudella.

Suuri ja vaikuttava TV-näyttö nostaa niin menestyselokuvien suoratoiston kuin urheiluottelun katselun uudelle tasolle. Vuosien mittaan suurempien televisioiden suosio on kasvanut, ja samalla on kasvanut myös käsitys siitä, millainen normaalikokoinen televisio on. Samsung laajentaa nyt valinnanvaraa suurten näyttöjen segmentillä juuri suurempien tuumakokojen kasvaneen kysynnän vuoksi.

“Olemme iloisia voidessamme laajentaa jättikokoisten näyttöjen valikoimaa useampaan hintaluokkaan, mikä lisää valinnanvaraa ja tuo suuret TV-mallit yhä useampien ihmisten saataville. 98:n tuuman ja sitä suurempien televisioiden markkinat ovat nelinkertaistuneet viime vuoden aikana, ja yksi syy tähän on se, että kuvanlaatu on parantunut viime vuosina 4K:n ja jopa 8K:n myötä. Tämä tarkoittaa sitä, että kuva on erinomainen myös todella suurissa kokoluokissa", sanoo Samsung Suomen TV- ja audiotuotteiden myyntipäällikkö Markus Nummisalo.

Alta löydät lyhyesti tietoja kaikista luetelluista malleista. Täydet tiedot kustakin televisiosta löytyvät osoitteesta Samsung.com/fi.

98” DU9005 - Ultrakokoinen Crystal UHD -televisio koko perheelle

Tämän vuoden TV-mallistoon kuuluu myös 98-tuumainen Crystal UHD -malli DU9005. Supersize Picture Enhancerin avulla se hyödyntää tekoälyllä toimivaa kuvanparannusta, joka on räätälöity jättikokoisille näytöille. Urheilu- ja pelikokemusta varten Motion Xcelerator 120Hz -ominaisuus tarjoaa räätälöityä liikesuorituskykyä, joka tukee VRR-pelaamista jopa 120 Hz:n virkistystaajuudella. Lisää soundbar-kaiutin ja maksimoi urheilu- ja pelikokemuksesi Q-Symphony -teknologialla, jonka avulla voit yhdistää TV:n ja soundbarin äänen ja saada aikaan suuremman surround-vaikutelman.

Suositushinta 4 699 €. Kampanjahinta kesäkuun loppuun saakka 2 499 €.

98” Q80C - Viime kauden kärkipelaaja

4K Neural Quantum -prosessorilla varustettu 98-tuumainen Q80C käyttää AI Upscaling -teknologiaa kuvanlaadun parantamiseen ja mukauttamiseen jättikokoiselle näytölle kiinnittäen erityistä huomiota sisällön syvyyteen ja terävyyteen. Tämä yhdistyy Quantum HDR+-tekniikkaan, joka tarjoaa vaikuttavan suorituskyvyn sekä mustantoiston että kirkkauden osalta jokaisen terävän yksityiskohdan näkemiseksi.

Suositushinta 7 999 €.

98” QN90D - Parempi kokonaisvaltainen TV-elämys tekoälyn avulla

QN90D on osa Samsungin vahvaa QLED-valikoimaa, joka on saatavilla tänä vuonna entistä suuremmassa koossa. 98-tuumaisessa mallissa on tekoälyllä toimiva Supersize Picture Enhancer -kuvanparannus, joka on kehitetty erityisesti suurille näytöille. NQ4 AI Gen2 -prosessori hyödyntää tekoälyä myös sisällön skaalaamiseen 4K-tasolle asti. Quantum Matrix -teknologia luo tarkemman valonohjauksen, joka takaa upeat yksityiskohdat sekä tummimmissa että kirkkaimmissa kohtauksissa. Televisiossa on ohut muotoilu, jonka syvyys on vain 31 mm.

Suositushinta 13 499 €.

98” QN990C - Huippumalli 8K:lla ja erinomaisilla ominaisuuksilla

Huippumalli QN990C:n avulla voit kokea 8K:n todellisen suorituskyvyn. Neural Quantum 8K -prosessorin avulla 8K AI -skaalausta käytetään parantamaan kuvaa alkuperäisestä sisällöstä riippumatta. Kotiteatterikokemus paranee 120 watin Cinema OTS -äänellä, joka toistuu television jokaisesta nurkasta. Jättimäisestä näytöstään huolimatta 98-tuumainen QN990C on erittäin ohuen Infinity Design-muotoilun ansiosta vain 20 mm syvä ja varustettu One Connect -ratkaisulla, joka kokoaa kaikki liitännät yhteen ulkoiseen liitäntäyksikköön.

Suositushinta 39 999 €.

Kategoriat

Samsung Electronics Co., Ltd. inspiroi maailmaa ja muovaa tulevaisuutta muuttuvilla ideoilla ja teknologioilla. Yritys määrittelee uudelleen käsitykset televisioista, älypuhelimista, puettavista laitteista, tableteista, digitaalisista kodinkoneista, verkkojärjestelmistä sekä muisti-, puolijohde-, valaisu- ja LED-ratkaisuista. Tuoreimmat Samsung-uutiset löydät osoitteesta: http://news.samsung.com/

Samsung Suomi