Ohita

Sisustusta Rustan edullisilla syysuutuuksilla

Syksyn sisustusuutuudet ovat Rusta-tavarataloissa jo elokuussa
Meiltä löytyy laaja valikoima tekstiilejä ja sisustustuotteita syksyn materiaaleissa ja väreissä. Niiden avulla tehdään kodista viihtyisä todella edullisesti.

Syksyn sisustusuutuuksilla saa kotiin viihtyisää ja luonnonläheistä tunnelmaa helposti. Lämpimät ja maanläheiset beigen, ruskean ja munankuoren valkoisen sävyt saavat seurakseen petroolin ja munakoison vivahteita.
Kuvioiden osalta tuotteissa on niin pientä ruutua, kukkia kuin riikinkukkoja. Struktuuripintaiset tekstiilit ovat vahvasti esillä, ja sametti tekee paluun niin tyynynpäällisissä kuin verhoissa.

Luonnonläheiset materiaalit ja muodot
Elsaformin valikoima laajenee useilla villa- ja villasekoitematoilla. Aidosta Uuden-Seelannin villasta valmistetusta Adele-mallista, jossa on korkeaa ja matalaa nukkaa, tulee varmasti suursuosikki. Uutuuksiin kuuluvat myös struktuuripintaiset pellavasta ja puuvillasta valmistetut verhot ja tyynynpäälliset.

Kodinsisustajille on tarjolla useita uusia lasitetusta keramiikasta valmistettuja maljakoita ja kynttilänjalkoja, joista monet ovat kuin käsintehtyjä. Koristeellinen Sandy-veistos on tervetullut lisä tämän syksyn sisustusasetelmiin, samoin kynttilälyhty Lava. Saatavana on myös paljon aidon näköisiä keinokasveja, kuivattuja oksia ja kynttilöitä, joiden avulla kotia on helppo uudistaa pikkurahalla.

Huone uudistetaan värikkäillä yksityiskohdilla
Väreistä pitäville on tarjolla runsaasti uutuuksia. Suositussa Mysan-torkkupeitossa on uusia värejä, samoin Cleo- ja Drew-kynttilälyhdyissä sekä Bonnie-kynttilänjalassa. Vida-pussilakanasetin uudet liilan ja ruskean sävyt uudistavat makuuhuoneen tunnelman. Morris-tyylinen Celine-kuosi toistuu niin tekstiileissä kuin kattaustarvikkeissa ja tuo kotiin syystunnelmaa.

Syksyn uutuudet saapuvat tavarataloihin viikkoon 31 mennessä.

Kategoriat

Rusta haluaa asiakkaidensa tuntevan itsensä tervetulleiksi, saavan uusia ideoita ja viihtyvän myymälöissä. Myymäläympäristön pitää toimia niin, että laajan asiakaskunnan on helppo ostaa laadukkaita kodin ja vapaa-ajan tuotteita markkinoiden edullisimpaan hintaan.

Tuotevalikoimaa uudistetaan jatkuvasti trendien ja sesonkien mukaan. Rusta myy tunnettujen kansainvälisten tuotemerkkien lisäksi useita omia tuotemerkkejä.

Ensimmäisen Rusta- tavaratalon avasivat yrittäjät Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssell vuonna 1986. Heillä oli vankka koulutus ja kokemus logistiikasta, markkinoinnista ja vähittäiskaupasta. Rustan nykyinen toiminta perustuu edelleen tähän toimivaan yhdistelmään. Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssellin perhe jatkavat edelleen Rustan pääomistajina.

Tero Mäkinen

Marketing Manager Rusta Finland Market PR, tuotekuvat, -tiedot ja -lainat +358(0)75-325 5000 | +358 (0) 400 928 082

Niin paljon niin vähällä