Rustassa on helppo tehdä oikeita valintoja kesään

Rustassa on helppo tehdä oikeita valintoja kesään

Rustan ulkokalusteuutuuksiin kuuluu sekä puusta että kierrätysmateriaalista valmistettuja malleja. Valikoima sisältää paljon edullisia tuotteita terassin sisustamiseen keväällä ja kesällä.

Kestävät materiaalit ovat erityisen hyvä valinta ulkokalusteisiin, jotka ovat usein alttiina vaihteleville sääolosuhteille. Jo helmikuussa Rusta-tavaratalot täyttyvät useista uusista oleskelu- ja ruokailuryhmistä. Uuteen puiseen Villastad-oleskeluryhmään kuuluu sekä kahden että kolmen istuttava sohva, nojatuoli, pöytä ja tilava säilytyslaatikko. Sarjan kaikki osat ovat FSC-sertifioitua akaasiaa. Engelholm-pöydässä, joka on myös valmistettu FSC-sertifioidusta puusta, on tilaa isommallekin seurueelle.

– Kaikki ulkokalusteissamme käytetty puu on FSC-sertifioitua, eli se tulee toimittajilta, jotka harjoittavat vastuullista metsätaloutta, joka ottaa huomioon sekä ihmiset että ympäristön. Muovin osalta pyrimme varmistamaan, että yhä suurempi osa myymistämme tuotteista on valmistettu kierrätysmateriaalista, kertoo Rustan ulkokalusteiden tuotepäällikkö Åsa Larsson.

Mustan keinorottinkisen Torino-oleskeluryhmän materiaali sisältää tänä vuonna 50 prosenttia kierrätysmuovia, samoin kuin monet ruukut ja säilytyslaatikot. Saatavana on myös tyylikkäitä vesihyasintista ja meriheinästä valmistettuja istutuskoreja.

Edullisia tuotteita ulos
Rustan kesätuotteista löytyy jotakin jokaiseen budjettiin. Valikoimassa on eri kokoisia grillejä, lasiaitoja, pienkalusteita, istuinpehmusteita, aurinkovarjoja ja ruukkuja. Kevään värimaailman tekstiileillä ja koristeellisilla valaisimilla terassi saa uuden ilmeen pienellä panostuksella!

Uutuudet ovat saatavana tavarataloissa viikosta 7 alkaen.

Kategoriat

Rusta haluaa asiakkaidensa tuntevan itsensä tervetulleiksi, saavan uusia ideoita ja viihtyvän myymälöissä. Myymäläympäristön pitää toimia niin, että laajan asiakaskunnan on helppo ostaa laadukkaita kodin ja vapaa-ajan tuotteita markkinoiden edullisimpaan hintaan.

Tuotevalikoimaa uudistetaan jatkuvasti trendien ja sesonkien mukaan. Rusta myy tunnettujen kansainvälisten tuotemerkkien lisäksi useita omia tuotemerkkejä.

Ensimmäisen Rusta- tavaratalon avasivat yrittäjät Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssell vuonna 1986. Heillä oli vankka koulutus ja kokemus logistiikasta, markkinoinnista ja vähittäiskaupasta. Rustan nykyinen toiminta perustuu edelleen tähän toimivaan yhdistelmään. Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssellin perhe jatkavat edelleen Rustan pääomistajina.

Tommy Dolivo

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja Rusta Finland, Corporate PR +358 9 3 154 5261/ +358(0)75-325 5000

Virve Hellbom

Lehdistön yhteyshenkilö +358 (0)40 830 9394