Rustasta löydät kaikkea jouluun saman katon alta!

Pidä joulun taika tuikkimassa Rustan joulu-uutuuksien avulla!

Upeat kuuset, joissa on sisäänrakennettu valaistus, sekä tontut ja koristeet jokaiseen joulutyyliin. Rustasta löydät kaikkea jouluun saman katon alta!

Tavaratalo on valmiina jouluun jo lokakuussa. Rustan tekokuusivalikoima laajenee tänä vuonna useilla aidonnäköisillä uutuuksilla. Upeassa kaksimetrisessä Verbierissä on 3 000 täydellisesti kimaltelevaa valopistettä. Siistissä Duved-mallissa on erittäin korkea runko – oksien alla on täydellinen paikka aattoa odottaville lahjoille.

Valitse joulutyylisi
Tämän vuoden koristeuutuuksiin kuuluu kaikkea klassisen ruudullisista joulupalloista ja yhteensopivista ruseteista lumihiutaleiden ja joulukuusien muotoisiin paperikoristeisiin.

Haluatko haastaa perinteisen joulun? Panosta lasisiin jouluhahmoihin, joissa on mielikuvituksellisia aiheita, kuten käsilaukkuja, padelmailoja tai söpöjä koiria ja kissoja. Kun lisäät vielä valkoisen tekoturkiksesta valmistetun tai leopardikuvioisen joulusukan ja sateenkaarenvärisen joulukuusen, sinulla on taatusti maaginen joulu!

Rustan tonttuperhe kasvaa vauhdilla. Tämän vuoden tulokkaiden joukossa ovat hiihtäjä Sven, uimari Gunnar ja pitkäpartainen Hugo, jonka pituus on kokonaiset 70 cm. Lähtölaskenta jouluaattoon on erityisen jännittävä lapsille tonttuoven ansiosta. Tänä vuonna valikoimassa on useita jännittäviä uutuuksia, kuten retkeilysetti, johon kuuluu teltta, nuotio ja makuupussi. Hyvää joulua!

Rustan jouluvalikoima saapuu tavarataloihin syyskuun lopusta alkaen.

Kategoriat

Rusta haluaa asiakkaidensa tuntevan itsensä tervetulleiksi, saavan uusia ideoita ja viihtyvän myymälöissä. Myymäläympäristön pitää toimia niin, että laajan asiakaskunnan on helppo ostaa laadukkaita kodin ja vapaa-ajan tuotteita markkinoiden edullisimpaan hintaan.

Tuotevalikoimaa uudistetaan jatkuvasti trendien ja sesonkien mukaan. Rusta myy tunnettujen kansainvälisten tuotemerkkien lisäksi useita omia tuotemerkkejä.

Ensimmäisen Rusta- tavaratalon avasivat yrittäjät Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssell vuonna 1986. Heillä oli vankka koulutus ja kokemus logistiikasta, markkinoinnista ja vähittäiskaupasta. Rustan nykyinen toiminta perustuu edelleen tähän toimivaan yhdistelmään. Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssellin perhe jatkavat edelleen Rustan pääomistajina.

Tommy Dolivo

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja Rusta Finland, Corporate PR +358 9 3 154 5261/ +358(0)75-325 5000

Virve Hellbom

Lehdistön yhteyshenkilö +358 (0)40 830 9394