Pidä joulun taika tuikkimassa Rustan joulu-uutuuksien avulla!

Pidä joulun taika tuikkimassa Rustan joulu-uutuuksien avulla!

Kuka sanoi, että joulu alkaa vasta joulukuussa? Rustasta voit hankkia jouluvalot, kuuset, koristeet ja tekstiilit jo paljon aikaisemmin! Päästä joulun taika valloilleen! Tänä vuonna Rustalla on enemmän joulu-uutuuksia kuin koskaan, ja jo syyskuun lopussa tavaratalo täyttyy sekä sisä- että ulkokäyttöön tarkoitetuista jouluvaloista.

Kiehtovaa tunnelmaa valojen voimalla
Koristele parveke ja puutarha valoketjuilla, kruunuvaloilla ja valopuilla tai anna muutaman leikkisän jouluhahmon valaista sisäänkäyntiä. Rustalla on paljon ulko- ja sisävalouutuuksia. Valitse omasi monista joulukylistä, joissa on valot, äänet ja liikkuvaa tekniikkaa, ja luo niistä satumaa, joka saa lasten silmät säihkymään! Uutuudet sisältävät kaikkea upeista talvimaisemista piparkakkutaloihin ja asuntovaunuihin.

Joulunaika tarkoittaa tähtiä ja kynttelikköjä, ja myös niiden joukosta on helppo löytää omat suosikit. Mitä jos koristelisit ikkunan useilla erimallisilla tähdillä? Kaikki Rustan tämän vuoden valotähdet on valmistettu FSC-sertifioidusta paperista tai 100-prosenttisesti kierrätetystä puuvillasta.
Tämän vuoden uudet joulukyntteliköt ovat luonnollisen puisia ja rottinkisia. Valikoimasta löytyy myös näyttävämpiä malleja, joihin kuuluu yksisarvisia ja kimallusta.

Leikkisät yksityiskohdat jouluun
Rusta haastaa mielellään perinteisen joulun. Hullunkuristen tonttujen, satumaisten koristeiden, sekä upeiden jouluneuleiden ja -asusteiden avulla on helppo luoda mielikuvituksellinen joulu, joka tuo hymyn huulille. Myös nelijalkaisille perheenjäsenille löytyy omat jouluvaatteet ja -asusteet.

Päästä joulupukin apulainen sisään!
Tällä kaudella Rustasta on hulvattoman helppoa löytää mieluisa tonttuovi. Luo tontulle oma lasiveranta, musiikkistudio tai vaikkapa moderni kaupunkiparveke. Tänä vuonna saatavana on myös useita pieniä tonttuoven lisävarusteita niille, jotka haluavat uudistaa jo aiemmin hankitun tonttuovensa. Hyvää joulua!

Rustan jouluvalikoima saapuu tavarataloihin syyskuun lopusta lokakuun puoliväliin.

Tuotekuvat ovat ladattavissa täältä!

Kategoriat

Rusta haluaa asiakkaidensa tuntevan itsensä tervetulleiksi, saavan uusia ideoita ja viihtyvän myymälöissä. Myymäläympäristön pitää toimia niin, että laajan asiakaskunnan on helppo ostaa laadukkaita kodin ja vapaa-ajan tuotteita markkinoiden edullisimpaan hintaan.

Tuotevalikoimaa uudistetaan jatkuvasti trendien ja sesonkien mukaan. Rusta myy tunnettujen kansainvälisten tuotemerkkien lisäksi useita omia tuotemerkkejä.

Ensimmäisen Rusta- tavaratalon avasivat yrittäjät Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssell vuonna 1986. Heillä oli vankka koulutus ja kokemus logistiikasta, markkinoinnista ja vähittäiskaupasta. Rustan nykyinen toiminta perustuu edelleen tähän toimivaan yhdistelmään. Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssellin perhe jatkavat edelleen Rustan pääomistajina.

Tommy Dolivo

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja Rusta Finland, Corporate PR +358 9 3 154 5261/ +358(0)75-325 5000

Virve Hellbom

Lehdistön yhteyshenkilö +358 (0)40 830 9394