Löydä oma joulutyylisi Rustasta!

Löydä oma joulutyylisi Rustasta!

Rustan joulu-uutuuksien avulla on helppo räätälöidä kuuset, koristeet, tekstiilit ja valaistus vastaamaan suosikkityyliäsi.

Rustan laaja tekokuusivalikoima kasvaa, ja mukana on useita aidonnäköisiä uutuuksia, jotka komeilevat paraatipaikalla vuodesta toiseen. Valitsemalla joulukuusen, jossa on valmiiksi mukana LED-valot, vältät johtojen sotkeutumisen ja luot täydellisesti kimaltelevan valontuikkeen. Mikäli haluat jouluun ripauksen mielikuvitusta, ilahdut ehkä siitä, että kuusia on saatavana sateenkaaren kaikissa väreissä.
Onko kotona rajallisesti tilaa? Tällöin oiva valinta on seinälle ripustettava kuusi, jossa on valot – se on yhtä hieno niin sisällä kuin ulkonakin!

Vaihtoehtona aito kuusi!
Joulukuusivalikoimastamme löytyy myös aidot joulukuuset. Valittavana on niin kotimainen kuin ulkomainenkin metsäkuusi, sekä näyttävä pihtakuusi. Aito kuusi tuo mukanaan hurmaavaan tuoksun ja on selvä merkki joulun lähestymisestä. Aidot kuuset saapuvat myyntiin tavaratalojen ulkopuutarhamyymälöihin viikolla 47. Joulukuusivalikoima voi vaihdella tavarataloittain.

Paikoillanne, valmiit, koristele!
Rustan jouluvalikoima tarjoaa jokaiselle jotakin. Tämän vuoden koristeuutuuksiin kuuluu paperikoristeita, minikokoisia hunajakennoja, rusetteja ja kasoittain erilaisia upeita lasipalloja, joissa on hienoja yksityiskohtia.

Jos pidät leikkisästä tyylistä, sinulle löytyy kaikkea aina tonttuovista, paristokäyttöisestä joulukuusijunasta ja lumipalloista kuppikakkujen ja donitsien muotoisiin kuusenkoristeisiin. Koristelut täydentää tonttuperhe, jossa on tänä vuonna useita uusia tuttavuuksia.

Sinulle, joka kallistut mieluummin perinteisen tyylin puoleen, saatavana on paljon punaisia, kullan- ja hopeanvärisiä joulupalloja sekä valoketjuja ja latvatähtiä, jotka tekevät kokonaisuudesta taianomaisen.

Sametti on edelleen suosikki ja tänä vuonna se näkyy erivärisissä ja -kokoisissa suloisissa koristeruseteissa, mutta myös tonttujen ja joulusukkien muodossa. Lisäksi Rustalla on laaja valikoima joulukuusenjalkoja sekä kuusenalusmattoja, joille lahjat voi laskea pehmeästi. Hyvää joulua!

Rustan jouluvalikoima saapuu tavarataloihin syyskuun lopusta lokakuun puoliväliin.

Tuotekuvat ovat ladattavissa täältä!

Kategoriat

Rusta haluaa asiakkaidensa tuntevan itsensä tervetulleiksi, saavan uusia ideoita ja viihtyvän myymälöissä. Myymäläympäristön pitää toimia niin, että laajan asiakaskunnan on helppo ostaa laadukkaita kodin ja vapaa-ajan tuotteita markkinoiden edullisimpaan hintaan.

Tuotevalikoimaa uudistetaan jatkuvasti trendien ja sesonkien mukaan. Rusta myy tunnettujen kansainvälisten tuotemerkkien lisäksi useita omia tuotemerkkejä.

Ensimmäisen Rusta- tavaratalon avasivat yrittäjät Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssell vuonna 1986. Heillä oli vankka koulutus ja kokemus logistiikasta, markkinoinnista ja vähittäiskaupasta. Rustan nykyinen toiminta perustuu edelleen tähän toimivaan yhdistelmään. Anders Forsgren ja Bengt-Olov Forssellin perhe jatkavat edelleen Rustan pääomistajina.

Tommy Dolivo

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja Rusta Finland, Corporate PR +358 9 3 154 5261/ +358(0)75-325 5000

Virve Hellbom

Lehdistön yhteyshenkilö +358 (0)40 830 9394