Polar esittelee uudet Fidesmon tukemat maksurannekkeet

Polar esittelee uudet Fidesmon tukemat maksurannekkeet

KEMPELE, SUOMI, Toukokuu 15, klo 13, 2024 - Polar Electro, urheiluteknologian ja sykkeen mittauksen edelläkävijä, on julkaissut uuden kumppanuuden uraauurtavan ruotsalaisen teknologiayrityksen Fidesmon kanssa tuodakseen markkinoille uuden urheilukellojen rannekemalliston, joka mahdollistaa kätevän ja turvallisen lähimaksun. Pehmeästä ja kestävästä silikonista valmistetut maksurannekkeet ovat yhteensopivia kaikkien Polar-kellojen kanssa, joissa on standardi pikalukituksella toimiva, joko 20 mm tai 22 mm –levyinen ranneke. Lähimaksuominaisuus on nyt mahdollista integroida Polar-kelloon pelkkää ranneketta vaihtamalla.

Uudet Polar Payment -rannekkeet on varustettu NFC-sirulla, joka yhdistää maksukortit Fidesmo Payhin, varmaan ja turvalliseen lähimaksupalveluun. Käyttäjät voivat lisätä maksukorttinsa Fidesmo Pay -sovellukseen ja yhdistää ne Polar-kelloonsa. Kun maksutoiminto on aktivoitu Fidesmo Pay -sovelluksessa, käyttäjät voivat maksaa ostoksia rannekkeella missä tahansa lähimaksupäätteessä.

Fidesmon ratkaisu on hyvin turvallinen, sillä maksuranneke säilyttää käyttäjän maksukortista pelkästään sirua, jolloin maksutapahtumiin ei tarvita kaikkia korttitietoja. Ratkaisu mahdollistaa Apple Payn ja Samsung Payn kaltaiset edistyneet ja turvalliset maksupäätetapahtumat.

"Tämä innovatiivinen lähestymistapa mahdollistaa mahdollisimman yksinkertaisen ja turvallisen lähimaksamisen Polarin kelloilla, sekä tekee tuotteistamme selvästi houkuttelevampia”, kertoo Polarin kuluttajatuotteiden liiketoimintajohtaja Tarja Määttä. "Koska siru on upotettuna rannekkeeseen, lähimaksuominaisuus on mahdollista saada useimpiin Polar-kelloihin, ei ainoastaan uusimpiin ja edistyksellisimpiin malleihin, kuten Polar Vantage V3, Polar Grit X2 Pro, vaan myös rakastettuihin klassikkoihimme, Ignite-sarjaan sekä Polar Uniteen."

"Fidesmon huippuluokan turvallisen ja joustavan ratkaisun tuominen Polarin luotettuihin urheilukelloihin kuvastaa brändien yhteensopivuutta ja yhteistä visiota", kertoo Fidesmon toimitusjohtaja Anders Malmström. "Olemme ylpeitä voidessamme tarjota Polarin aktiiviselle käyttäjäkunnalle Fidesmo Payn vaivattomuuden ja turvallisuuden, tehden jokapäiväisistä maksutapahtumista saumattomia ja paremmin kuluttajien elämäntyyliin integroituja. Lisäksi on hienoa tuoda Polarin tuotteisiin lisää palveluita. Yhteistyö on osoitus jaetusta sitoutumisestamme innovaatioon, laatuun ja parempaan asiakaskokemukseen."

Kuten muutkin Polar-rannekkeet, uudet Polar Payment Wristbands -rannekkeet on suunniteltu erityisesti urheiluun, ja ne on valmistettu pehmeästä ja hikoilun kestävästä silikonista mukavan ja toimivan istuvuuden takaamiseksi.

Fidesmo Pay -palvelu on saatavilla yli 40 Euroopan maassa ja toimii kaikissa lähimaksuja tukevissa maksupäätteissä maailmanlaajuisesti.
Uudet Polar Payment -maksurannekkeet ovat saatavilla 15. toukokuuta alkaen Polar.com-verkkokaupasta Euroopan alueella. Valittavana on 20 mm sekä 22 mm –levyinen ranneke mustana hintaan 59,90 €.

Fidesmo Pay toimii tällä hetkellä maksukorteilla ja pankeilla Itävallassa, Belgiassa, Bulgariassa, Kroatiassa, Kyproksella, Tsekin tasavallassa, Tanskassa, Virossa, Suomessa, Ranskassa, Saksassa, Kreikassa, Unkarissa, Islannissa, Irlannissa, Italiassa, Latviassa, Liechtensteinissa, Liettuassa, Luxemburgissa, Maltalla, Alankomaissa, Norjassa, Puolassa, Portugalissa, Romaniassa, Slovakiassa, Sloveniassa, Espanjassa, Ruotsissa, Sveitsissä ja Iso-Britanniassa. Katso lisätietoja ja täydellinen luettelo tuetuista pankeista ja maksukorteista osoitteessa:

Lisätietoja:

Karen Siems

PR Manager, EU

karen.siems@polar.com

polar@miltton.com

Anders Malmström

CEO Fidesmo

anders.malmstrom@fidesmo.com

POLAR

Lähes 50 vuoden ajan Polar on tarjonnut terveyden, urheilun ja kuntoilun opastusta maailman parhaalla mittausteknologialla ja tietoon perustuvalla käyttäjäymmärryksellä, joka auttaa ihmisiä – ensikertalaisista ammattilaisurheilijoihin – saavuttamaan onnellisemman ja terveellisemmän elämän. Polar on tunnettu vertaansa vailla olevasta omistautumisesta tieteelle ja syvällisestä urheilun, hyvinvoinnin ja teknologian ymmärtämisestä, ja on maailmanlaajuisesti vakiinnuttanut asemansa alan johtavana kumppanina kaikille, jotka haluavat löytää todelliset kykynsä. Yrityksen palkittu tuotevalikoima koostuu innovatiivisista puettavan urheiluteknologian ratkaisuista, jotka toimivat saumattomasti Polarin harjoitussovellusten ja pilvipalveluiden kanssa.

Lue lisää polar.com/fi.

Seuraa meitä: LinkedIn, Instagram, Facebook, X ja YouTube.

FIDESMO

Fidesmo on ruotsalainen vuonna 2013 perustettu teknologiayritys, joka helpottaa ihmisten vuorovaikutusta ympäristönsä kanssa turvallisesti ja saumattomasti tarjoamalla alustan kontaktittomille palveluille ja turvaelementteihin perustuville laitteistoille. Fidesmo tarjoaa integraatioita, joiden avulla laitteita voidaan käyttää lähimaksamiseen, joukkoliikenteen lippuihin, kulunvalvontaan ja muihin vastaaviin ratkaisuihin. Yrityksen missio on tuoda mukavuutta ja turvallisuutta käyttäjien jokapäiväiseen elämään maailmanlaajuisesti.

Fidesmo on solminut kumppanuuksia useiden organisaatioiden kanssa rahoituslaitoksista joukkoliikenteen operaattoreihin ja kulunvalvontayrityksiin upottaakseen teknologiaansa useisiin laitteisiin – kelloista ja rannekkeista avaimenperäisiin ja älypuhelimiin. Fidesmo on vahvasti sitoutunut yksityisyyteen ja turvallisuuteen ja varmistaa, että kaikki vuorovaikutukset eivät ole vain saumattomia, vaan myös uusimmalla salaustekniikalla suojattuja.

Lue lisää www.fidesmo.com.Lisätietoja on osoitteessa www.fidesmo.com

Polar Electro on johtava sykemittareiden ja aktiivisuustuotteiden valmistaja

Lähes viidenkymmenen vuoden ajan Polar on ollut puettavan urheiluteknologian edelläkävijä auttaen urheilijoita ja valmentajia saavuttamaan huippunsa. Polar kehitti maailman ensimmäisen kannettavan sykemittarin ja on siitä lähtien tarjonnut entistä monipuolisempia harjoitusratkaisuja huippu-urheilijoille, valmentajille ja aktiiviliikkujille. Polarin tuotteet ovat pysyneet vuosien ajan uskottuina harjoituskumppaneina tarkkuutensa, luotettavuutensa ja erinomaisen käytettävyytensä ansiosta. Yrityksen palkittu tuotevalikoima koostuu innovatiivisista puettavan urheiluteknologian ratkaisuista, jotka toimivat saumattomasti Polarin harjoitussovellusten ja pilvipalveluiden kanssa.

Polar Electro Oy:n pääkonttori sijaitsee Kempeleessä. Yritys toimii kansainvälisesti yli 80 maassa ja sen tuotteita myydään yli 35 000 myyntipisteessä maailmanlaajuisesti. Polar Electro Finland Oy, Polar Electro Oy:n tytäryhtiö, tarjoaa asiakkailleen myynnin, markkinoinnin, jakelun ja jälkimarkkinoinnin tukea Suomessa. Polar Electro Finland Oy:n pääkonttori sijaitsee Helsingissä. Lue lisää www.polar.com/fi

Polar Electro Finland Oy

Bulevardi 46