Santa Helena Merlot uudistuu

Santa Helena Merlot uudistuu

Toukokuun lopulta alkaen Santa Helena Merlot'n kolmen litran hanapakkauksen ulkoasu ja sisältö uudistuvat. Pakkausuudistuksen taustalla on halu ilmentää pakkauksen ulkonäöllä paremmin itse viiniä. Uuden pakkauksen iloiset ja lämpimät värit tummaa taustaa vasten tuovat hyvin esiin Santa Helena Merlot'n eloisen ja värikkään luonteen.

Pakkausuudistuksen yhteydessä uudistuu myös itse viini. Uusi sekoitus on suunniteltu suomalaiseen makuun, joten ylikypsien hedelmien vaikutteita on vähennetty ja tummien marjojen mehukkuutta lisätty. Uusi Santa Helena Merlot on persoonallisempi ja entistä monikäyttöisempi. Viinin uudistamisessa Santa Helenaa on ollut konsultoimassa Madeleine Stenwreth, Master of Wine.

Santa Helena Merlot 300 cl