Nissan X-Trail N-Trek: Uusi varustetaso seikkailunhaluisille perheille

Nissan X-Trail N-Trek: Uusi varustetaso seikkailunhaluisille perheille

• Näyttäviä muotoilupäivityksiä uuteen X-Trail-varustetasoon
  • Uusi vettä hylkivä verhoilu tuo mielenrauhaa
  • Saatavilla e-4ORCE:lla, Nissanin ainutlaatuisella sähköistetyllä nelivetoteknologialla, joka tarjoaa luotettavan pidon kaikissa olosuhteissa

Espoo (2. syyskuuta 2024) Nissanin ikoninen perhe-SUV astuu rohkeammille poluille uuden seikkailunhaluisille suunnatun N-Trek-varustetason myötä.

Ulkoisesti X-Trail N-Trek edustaa vankkaa muotoilua. Auton etuosassa on Nissanin tummennettu ”V-motion”-säleikkö, joka erottuu etumaskin ympärillä. Muissa X-Trail-malleissa ”V-motion”-säleikkö on kromattu.

Auton etu- ja takaosan puskurien alaosa on viimeistelty ”gunmetal” värillä, ja ovipeilit ovat mustat. Uudet LED-sumuvalot on integroitu etupuskurin alaosaan.

X-Trail N-Trek-malliin on tarjolla useita värivaihtoehtoja, jotka sisältävät metalli- ja helmiäisvärejä. Pearl White, Champagne Silver ja Ceramic Grey ovat saatavilla myös kaksivärisinä, mustalla katolla.

Sisätiloissa on käytössä uusi vettä hylkivä verhoilu, joka tukee N-Trek-ostajien seikkailunhaluista henkeä. Ostajat voivat palata autolleen ulkoilma-aktiviteeteista kaikissa sääolosuhteissa huolehtimatta sisätilojen kunnosta. Saatavilla on myös lisävarustepaketti, joka sisältää kumimatot ja käännettävän tavaratilan suojamaton, näillä täydennät huolettomat sisätilat.

Nissanin uraauurtava e-POWER-järjestelmä käyttää tehokasta ja taloudellista, muuttuvalla puristussuhteella varustettua kolmisylinteristä turbomoottoria sähkön tuottamiseen, joka lataa auton akkua. Tämä puolestaan käyttää sähkömoottoreita, jotka pyörittävät renkaita. Maksimaalisen vakauden ja varmuuden kaikissa olosuhteissa takaa edistyksellinen e-4ORCE-nelivetojärjestelmä, joka koostuu kahdesta sähkömoottorista – yksi etuakselilla ja toinen takana. Järjestelmä voi säätää tehon jakautumista jopa 10 000 kertaa sekunnissa riippuen kulloinkin käytettävissä olevasta pidosta.

X-Trailin e-POWER-järjestelmä tarjoaa sulavan ajokokemuksen, joka muistuttaa täyssähköautoa, yhdistettynä kykyyn selviytyä haastavista olosuhteista maastossa tai maantiellä, ilman tarvetta lataukselle. N-Trek-varustetaso houkuttelee seikkailunhaluisia perheitä entistä kauemmas ja intensiivisempiin seikkailuihin sähköistetyssä, nelivetomallisessa ja jopa seitsemän paikkaisessa mallissa.

X-Trail e-4ORCE N-Trekin hinnat alkavat 58 195 eurosta. Käy tutustumassa tarkemmin uuteen X-Trail N-Trekiin nettisivuillamme (nissan.fi) tai ota yhteyttä lähimpään Nissan-jälleenmyyjääsi.

Nissan X-Trail N-Trek

e-POWER

Istumapaikat

5 tai 7

Vetotapa

e-4ORCE 4WD

Yhdistetty teho (kW/hv)

Suurin vääntömomentti (Nm)

330 + 195

Yhdistetty WLTP CO2-päästöt (g/km)

Yhdistetty WLTP polttoaineen kulutus (l/100 km)

6,2 - 6,6

Huippunopeus (km/h)

0-100 km/h (sekuntia)

5-paikkainen: 7,0

7-paikkainen: 7,2

Riikka Vepsäläinen
Viestintäpäällikkö, Nissan Suomi
rvepsalainen@nissan-europe.com

Nissan Euroopassa

Nissanin päämääränä on olla aidosti ympäristöystävällinen yritys, jonka tavoitteena on olla mahdollistamassa puhtaampaa, turvallisempaa ja tasa-arvoisempaa maailmaa.

Nissanin pitkän aikavälin strategian, Ambition 2030, keskiössä on ympäristöystävällisyys. Strategian myötä tärkeimmille markkinoille tuotetaan sähköistettyjä malleja ja teknologisia innovaatioita, jotka vastaavat ympäristön, yhteiskunnan sekä asiakkaiden tarpeisiin. Ambition 2030 tukee Nissanin tavoitetta saavuttaa koko yrityksen ja sen tuotteiden elinkaaren hiilineutraalius vuoteen 2050 mennessä. Nissanin Euroopan tuotannon keskiössä on EV36Zero, joka mullistaa sähköistettyjen ajoneuvojen valmistuksen. EV36Zero mahdollistaa teollisen tuotannon pienillä päästöillä

Riikka Vepsäläinen

Lehdistön yhteyshenkilö Communications Manager +358505574448

Tervetuloa Nissan Suomi !

Nissan on maailmanlaajuinen ajoneuvovalmistaja, joka myy yli 60 mallia Nissan-, INFINITI- ja Datsun-tuotemerkeillä. Tilikaudella 2021 yhtiö myi 3,4 miljoonaa ajoneuvoa maailmanlaajuisesti, ja sen liikevaihto oli 8,4 miljardia jeniä. Nissanin maailmanlaajuinen pääkonttori Yokohamassa Japanissa hallinnoi toimintaa kuudella alueella: Aasiassa ja Oseaniassa, Afrikassa, Lähi-idässä ja Intiassa, Kiinassa, Euroopassa, Latinalaisessa Amerikassa sekä Pohjois-Amerikassa. Nissan on tehnyt yhteistyötä ranskalaisen autovalmistaja Renaultin kanssa vuodesta 1999 alkaen ja hankki 34 prosentin osuuden Mitsubishi Motorsista vuonna 2016.

Nissan Suomi

Keilasatama 5