Riikka Vepsäläinen Nissan

Nissan Suomen uutena viestintäpäällikkönä aloittaa Riikka Vepsäläinen

Hyvä toimittaja

Mika Särkelän siirtyessä Nissanin Suomi-tiimissä markkinointipäällikön tehtäviin, hänen seuraajanaan viestintäpäällikön tehtävässä aloittaa Riikka Vepsäläinen.

Riikalla on pitkä historia Nissan Nordic Europen palveluksessa ja hän on työskennellyt vuodesta 2005 lähtien mm. tuotespesialistina ja markkinointiviestinnän parissa keskittyen sekä jälleenmyyjä- että asiakkuusmarkkinointiin.

Riikka aloittaa uudessa roolissaan 17.6.2024

Haluamme toivottaa Riikan lämpimästi tervetulleeksi Suomi-tiimiin.

Riikan yhteystiedot:

Sähköposti rvepsalainen@nissan-europe.com

Puhelinnumero 050 557 4448

Parhain terveisin,

Mika Särkelä

Viestintäpäällikkö

Nissan Nordic Europe

Keilasatama 5, 02150 Espoo / PL 45, 02151 Espoo

www.nissan.fi

Riikka Vepsäläinen

Lehdistön yhteyshenkilö Communications Manager +358505574448

Tervetuloa Nissan Suomi !

Nissan on maailmanlaajuinen ajoneuvovalmistaja, joka myy yli 60 mallia Nissan-, INFINITI- ja Datsun-tuotemerkeillä. Tilikaudella 2021 yhtiö myi 3,4 miljoonaa ajoneuvoa maailmanlaajuisesti, ja sen liikevaihto oli 8,4 miljardia jeniä. Nissanin maailmanlaajuinen pääkonttori Yokohamassa Japanissa hallinnoi toimintaa kuudella alueella: Aasiassa ja Oseaniassa, Afrikassa, Lähi-idässä ja Intiassa, Kiinassa, Euroopassa, Latinalaisessa Amerikassa sekä Pohjois-Amerikassa. Nissan on tehnyt yhteistyötä ranskalaisen autovalmistaja Renaultin kanssa vuodesta 1999 alkaen ja hankki 34 prosentin osuuden Mitsubishi Motorsista vuonna 2016.

Nissan Suomi

Keilasatama 5