Ohita

Tiedote -

Neudorff-tuotteiden maahantuoja Vilomix Finland Oy keskittää toimintojaan Paimioon ja investoi 1,4 milj.€ uuden varastohallin rakentamiseksi. Viimevuoden huhtikuussa aloitettu rakennusprojekti on saatu päätökseen aikataulussa. Toimitukset Paimiosta alkavat tammikuussa.

Toimintojen keskittäminen sujuvoittaa tilaus-toimitusprosessiamme ja parantaa jo nyt erinomaista toimitusvarmuuttamme, kertoo Vilomix Finland Oy:n toimitusjohtaja Mikko Anttila. Uusi investointi mahdollistaa vuokravarastoista luopumisen ja tuo myös kustannussäästöjä.

Vilomix osti Neudorff -tuotteiden myyntioikeudet Suomessa liiketoimintakaupalla Esbau Oy Bio-Gardenilta syksyllä 2020. Toteutunut liiketoimintakauppa on mahdollistanut kasvun täysin uudella markkinasegmentillä ja tuonut lisäksi synergioita nykyisen tuotevalikoimamme laajempaan tarjontaan, Anttila sanoo. Uskomme vahvasti Neudorffin vahvaan brändiin ja puutarhatuotteiden markkinoiden kasvuun Suomessa.

Vilomix Finland Oy on osa tanskalaista Danish Agro -ryhmää, joka toimii useilla maatalouden sektoreilla. Danish Agro-ryhmään kuuluvat Suomessa Hankkija Oy ja osa DAVA Foods Finland Oy:stä.

Lisätietoja saat osoitteesta www.neudorff.fi. Sinua lähellä olevat erikoisliikkeet näet osoitteesta www.neudorff.fi/jaelleenmyyjaet.

Neudorff on ollut vuodesta 1854 luonnonmukaisen puutarhanhoidon asiantuntija, ja se on yksi harvoista yrityksistä maailmassa, joka on kehittänyt omat kasvinsuojelu- ja hoitoainetuotteet. Tämä keskisuuri yritys käyttää ensisijaisesti nopeasti kasvavia, kotimaisia raaka-aineita ja kehittää tuotteita, jotka aiheuttavat mahdollisimman vähän haittaa ihmisille, kotieläimille ja ympäristölle.

Vieraile lehdistösivuillamme ja kuvapankissamme ladataksesi kuvamateriaalia.

Tämä on Neudorff

Meille ympäristönsuojelu alkaa oman kotioven edestä. Me Neudorffilla haluamme tuotteillamme tuoda oman panoksemme planeettamme kasvi- ja eläinmaailman parempaan suojeluun.

Tästä johtuen kehitämme ja valmistamme luonnonmukaisia tuotteita puutarhaan, kotiin ja ympäristöön jo yli 160 vuoden ajan. Pyrimme käyttämään vain raaka- ja tehoaineita, jotka ovat pääasiassa luonnosta peräisin, uusiutuvat nopeasti ja joilla on vähäinen vaikutus ympäristöömme.

Pääperiaatteemme on yhdistää paras tehokkuus ja paras mahdollinen siedettävyys ihmiselle, eläimelle ja ympäristölle.

Maahantuoja

Vilomix Finland Oy
Yrittäjäntie 1, 21530 Paimio, Suomi
www.vilomix.fi

Valmistaja:
W. Neudorff GmbH KG
An der Mühle 3
D-31860 Emmerthal

Saksa

www.neudorff.fi

Annmari Heinemaa

Lehdistön yhteyshenkilö Vilomix Finland Oy +358 (0)50 576 4131

Neudorff - Luonnonmukainen puutarhanhoito

Neudorff on vuonna 1854 perustettu luonnonmukaisen puutarhanhoidon asiantuntija, jonka tuotteet valmistetaan vastuullisesti ja ympäristöä kunnioittaen. Kehitämme jatkuvasti tuotteita, jotka ovat mahdollisimman ystävällisiä ihmisille, kotieläimille ja ympäristölle.