Ohita
Kirvat aiheuttavat tuhoja marjoille, hedelmille, vihanneksille ja viljalle. Neudorffin Spruzit® Tuhohyönteisten torjuntaan suojaa puutarhaa kirvoilta ja monilta muilta tuholaisilta.

Estä kirvatartunnat vastuullisesti

Kirvakannat kasvavat leutojen talvien seurauksena. Neudorffin Spruzit® Tuhohyönteisten torjuntaan auttaa kirvatartunnan hallinnassa.

Kirvat aiheuttavat tuhoja marjoille, hedelmille, vihanneksille ja viljalle. Neudorffin Spruzit® Tuhohyönteisten torjuntaan suojaa puutarhaa kirvoilta ja monilta muilta tuholaisilta, kuten punkeilta, ansarijauhiaisilta, ripsiäisiltä, kilpi- ja villakirvoilta, kaskailta ja niiden toukilta sekä kovakuoriaisilta. Spruzit® vaikuttaa tuholaisiin kaikissa niiden elinkaaren vaiheissa munista toukkiin ja aikuisiin hyönteisiin. Tuote soveltuu käytettäväksi sisällä ja ulkona. Ruiskuta tuotetta tyynenä iltana saadaksesi parhaan tuloksen, sillä pyretriini hajoaa helposti auringonvalossa.

Spruzit® Tuhohyönteisten torjuntaan -tuotteen tehoaineena on krysanteemikukista saatava luontainen pyretriini. Pyretriini hajoaa nopeasti ja sitä voidaan käyttää syötävien kasvien viljelyssä vielä vähän ennen sadonkorjuuta. Spruzit®:ia ruiskutetaan kasveille, myös lehtien alapinnoille, kunnes ne ovat märkiä. Käyttövalmiin ruiskutteen lisäksi tuotetta on saatavana myös tiivisteenä ja aerosolina.

Verkossa on saatavana kattava opas kirvatietoutta ja torjuntavinkkejä osoitteessa www.neudorff.fi/kirvat. Lisätietoa tuotteesta löydät osoitteesta www.neudorff.fi ja jälleenmyyjät näet sivulta www.neudorff.fi/jaelleemyyjaet.

Neudorff -tuotteita on saatavilla kaikkialla maailmassa.

Lisätietoja Neudorffista ja luonnonmukaisille puutarhureille tarkoitetuista tuotteistamme löydät osoitteesta www.neudorff.fi.

Lataa kuvamateriaalia lehdistösivuiltamme ja kuvapankista.

Logo "Brand of the century"_Neudorff

Varmista kasvinsuojeluaineen turvallinen käyttö. Lue aina pakkausmerkinnät ja tuotetiedot ennen käyttöä.

Tämä on Neudorff

Meille ympäristönsuojelu alkaa kotiovelta. Me Neudorffilla haluamme tuotteillamme tuoda oman panoksemme planeettamme kasvi- ja eläinmaailman parempaan suojeluun.

Olemme kehittäneet ja valmistaneet luonnonmukaisia tuotteita puutarhaan, kotiin ja ympäristöön jo yli 160 vuoden ajan.

Pyrimme käyttämään vain luonnosta saatavia, nopeasti uusiutuvia raaka- ja tehoaineita, joilla on vain vähäinen vaikutus ympäristöömme.

Periaatteenamme on yhdistää paras tehokkuus parhaaseen mahdolliseen turvallisuuteen niin ihmisille, elämille kuin ympäristöllekin.

Maahantuoja:
Vilomix Finland Oy
Yrittäjäntie 1, 21530 Paimio, Suomi

www.vilomix.fi

Valmistaja:
W. Neudorff GmbH KG
An der Mühle 3
D-31860 Emmerthal,
Saksa

www.neudorff.fi

Annmari Heinemaa

Lehdistön yhteyshenkilö Vilomix Finland Oy +358 (0)50 576 4131

Neudorff - Luonnonmukainen puutarhanhoito

Neudorff on vuonna 1854 perustettu luonnonmukaisen puutarhanhoidon asiantuntija, jonka tuotteet valmistetaan vastuullisesti ja ympäristöä kunnioittaen. Kehitämme jatkuvasti tuotteita, jotka ovat mahdollisimman ystävällisiä ihmisille, kotieläimille ja ympäristölle.