Kasvinsuojelu-kategorian "Vuosisadan merkki” -palkinto

Erinomaista! Neudorff on Kasvinsuojelu-kategorian ”Vuosisadan merkki”

Neudorff on uranuurtaja puutarhanhoitoon tarkoitettujen, ympäristöystävällisten tuotteiden kehittämisessä ja valmistamisessa ja maineikas saksalainen Zeit Verlagsgruppe -ryhmittymä on valinnut sen Kasvinsuojelu-kategorian ”Vuosisadan merkiksi”. Palkinto jaetaan säännöllisesti suurille saksalaisille merkeille läpinäkyvässä valintaprosessissa. Tuomaristo palkitsi Neudorffin omaa luokkaansa olevat saavutukset kasvinsuojelun alalla.

Tuomaristo oli sitä mieltä, että Neudorff on malliesimerkki koko Kasvinsuojelu-kategoriassa. Päätöksen taustalla on kattava ja läpinäkyvä kriteeristö.

”Olemme ylpeitä, että innovatiiviselle perinneyhtiöllemme on jaettu tämänkaltainen, ainutkertainen palkinto. Se kertoo, että olemme Kasvinsuojelu-kategoriassa saksalaisten merkkien aatelia", tiivistää Richard von Herman, W. Neudorff GmbH KG -yhtiön markkinointi- ja myyntipäällikkö. ”Tuotteidemme ja menettelytapojemme pohjalta olemme aina onnistuneet löytämään uusia keinoja entistä ympäristöystävällisempään ja vastuullisempaan kasvien hoitoon, ja siksi olemme tyytyväisiä, kun vuosikymmenten innovatiivinen työskentelymme on huomattu ja palkittu.”

Logo "Brand of the century"_Neudorff

Neudorff-tuotteita on saatavilla kautta maailman. Lisätietoja Neudorffista ja sen luonnonmukaisille puutarhureille tarkoitetuista tuotteista on osoitteessa www.neudorff.fi

Vieraile lehdistösivuillamme ja kuvapankissamme lataaksesi kuvamateriaalia.

Tämä on Neudorff

Meille ympäristönsuojelu alkaa oman kotioven edestä. Me Neudorffilla haluamme tuotteillamme tuoda oman panoksemme planeettamme kasvi- ja eläinmaailman parempaan suojeluun.

Tästä johtuen kehitämme ja valmistamme luonnonmukaisia tuotteita puutarhaan, kotiin ja ympäristöön jo yli 160 vuoden ajan. Pyrimme käyttämään vain raaka- ja tehoaineita, jotka ovat pääasiassa luonnosta peräisin, uusiutuvat nopeasti ja joilla on vähäinen vaikutus ympäristöömme.

Pääperiaatteemme on yhdistää paras tehokkuus ja paras mahdollinen siedettävyys ihmiselle, eläimelle ja ympäristölle.

Maahantuoja:
Vilomix Finland Oy
Yrittäjäntie 1, 21530 Paimio, Suomi

www.vilomix.fi

Valmistaja:
W. Neudorff GmbH KG
An der Mühle 3
D-31860 Emmerthal,
Saksa

www.neudorff.fi

Annmari Heinemaa

Lehdistön yhteyshenkilö Vilomix Finland Oy +358 (0)50 576 4131

Neudorff - Luonnonmukainen puutarhanhoito

Neudorff on vuonna 1854 perustettu luonnonmukaisen puutarhanhoidon asiantuntija, jonka tuotteet valmistetaan vastuullisesti ja ympäristöä kunnioittaen. Kehitämme jatkuvasti tuotteita, jotka ovat mahdollisimman ystävällisiä ihmisille, kotieläimille ja ympäristölle.