Ei enää pahalta haisevia biojäteastioita ja jätesäiliöitä!

Ei enää pahalta haisevia biojäteastioita ja jätesäiliöitä!

Kesä – ja biojäteastia pullollaan kosteita hedelmien ja vihannesten jäänteitä. Aurinko porottaa ja haju leviää houkutellen kärpäsen toukkia. Myös keittiössä olevien keräysastioiden orgaaninen jäte alkaa nopeasti ”tuoksua”.

Jäteastiadeon avulla biojäteastioista tuleva ikävä haju on menneisyyttä, aivan kuten siihen liittyvä kärpäs- ja toukkaongelma. Tämän hyönteismyrkyttömän jauheen luonnolliset aineet vaikuttavat monella tavalla. Jäteastiadeo muodostuu biologisesti hajoavista rakeista ja eteerisistä öljyistä, jotka sitovat ylimääräisen kosteuden ja vähentävät näin hajun muodostumista biojäte- ja jäteastioissa. Tämä tekee ihmisten olon mukavammaksi ja kärpäset siirtyvät muualle paikkoihin, joista lähtee houkuttelemvampi haju.

Koska jauhe vähentää astian kosteutta, myös homeen muodostuminen vähenee. Tämä vähentää entisestään ikävää hajua. Kärpäset laskevat huomattavasti vähemmän munia astiaan, eikä toukkaongelmaa näin enää ole!

Levitä Jäteastiadeoa astiaan jokaisen täyttökerran jälkeen.

Saatavissa 500 gramman pakkauksina.

Lisätietoja saat osoitteesta www.neudorff.fi. Sinua lähellä olevat erikoisliikkeet näet osoitteesta www.neudorff.fi/jaelleenmyyjaet.

Neudorff on ollut vuodesta 1854 luonnonmukaisen puutarhanhoidon asiantuntija, ja se on yksi harvoista yrityksistä maailmassa, joka on kehittänyt omat kasvinsuojelu- ja hoitoainetuotteet. Tämä keskisuuri yritys käyttää ensisijaisesti nopeasti kasvavia, kotimaisia raaka-aineita ja kehittää tuotteita, jotka aiheuttavat mahdollisimman vähän haittaa ihmisille, kotieläimille ja ympäristölle.

Vieraile lehdistösivuillamme ja kuvapankissamme ladataksesi kuvamateriaalia.

Tämä on Neudorff

Meille ympäristönsuojelu alkaa oman kotioven edestä. Me Neudorffilla haluamme tuotteillamme tuoda oman panoksemme planeettamme kasvi- ja eläinmaailman parempaan suojeluun.

Tästä johtuen kehitämme ja valmistamme luonnonmukaisia tuotteita puutarhaan, kotiin ja ympäristöön jo yli 160 vuoden ajan. Pyrimme käyttämään vain raaka- ja tehoaineita, jotka ovat pääasiassa luonnosta peräisin, uusiutuvat nopeasti ja joilla on vähäinen vaikutus ympäristöömme.

Pääperiaatteemme on yhdistää paras tehokkuus ja paras mahdollinen siedettävyys ihmiselle, eläimelle ja ympäristölle.

Maahantuoja

Vilomix Finland Oy
Yrittäjäntie 1, 21530 Paimio, Suomi
www.vilomix.fi

Valmistaja:
W. Neudorff GmbH KG
An der Mühle 3
D-31860 Emmerthal

Saksa

www.neudorff.fi

Annmari Heinemaa

Lehdistön yhteyshenkilö Vilomix Finland Oy +358 (0)50 576 4131

Neudorff - Luonnonmukainen puutarhanhoito

Neudorff on vuonna 1854 perustettu luonnonmukaisen puutarhanhoidon asiantuntija, jonka tuotteet valmistetaan vastuullisesti ja ympäristöä kunnioittaen. Kehitämme jatkuvasti tuotteita, jotka ovat mahdollisimman ystävällisiä ihmisille, kotieläimille ja ympäristölle.