Päivitys Mynewsdeskin käyttöliittymään!

Päivitys Mynewsdeskin käyttöliittymään!

Olemme jatkaneet työkalumme kehittämistä tarjotaksemme sinulle mahdollisimman saumattoman Mynewsdesk-käyttökokemuksen.

Kevään ja kesän aikana olemme jatkaneet edelleen panostusta käyttäjäkokemuksen parantamiseen sekä uusiin tuoteominaisuuksiin. Teemme päivityksiä myös Mynewsdeskin käyttöliittymään, mikä voi tuoda muutoksia käyttäjäkokemukseen.

Tässä lyhyesti käyttöliittymään tulleita tuotepäivityksiä:

• Parempi kontrolli siitä, keille julkaisut jaetaan. "Määritä jakelu" vaiheessa voit nyt nähdä yhteenvedon keille ja mille kanaville julkaisu tullaan jakamaan.
  • Mahdollisuus tallentaa Audience Builder työkaluun aikaisemmat haut malleiksi helpottamaan työtä ja säätämään aikaa.
  • Uutishuoneen "Footer" on nyt näkyvissä kaikille sivuilla ja näin toimittajat voivat entistä helpommin saada yritysesittelyn tiedot omaan artikkeliinsa.
  • Luottakorttiasiakkailla on nyt mahdollisuus muokata omaa sopimustaan ja valita lisää tuoteominaisuuksia toiveittensa mukaisesti.
  • Mediaseurannantyökalu Monitor on saanut käyttäjäliittymä päivityksen ja näin on entistä selkeämpi ja käyttäjäystävällisempi. Älä unohda klikata mahdollisia medioita pois, joista et halua mediaosumia mukaan mediaseurannan raportteihin.
  • Nyt Monitor mediaseurannan työkalusta voit blokata haluamasi mediat ja WEB-sivut, että näitä ei oteta mukaan mediaosumien listaukseen.

Otamme mielellämme vastaan palautetta, sekä risuja että ruusuja.

Laita rohkeasti viestiä!

Mynewsdesk Suomi

Customer Success Team Mynewsdesk LinkedIn

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.