Päivitys Mynewsdeskin käyttöliittymään!

Päivitys Mynewsdeskin käyttöliittymään!

Mynewsdesk on päivittynyt ja päivittyy! Olemme jatkaneet työkalumme kehittämistä tarjotaksemme sinulle mahdollisimman saumattoman Mynewsdesk-käyttökokemuksen.

Vuoden 2021 aikana jatkamme edelleen panostusta käyttäjäkokemuksen parantamiseen sekä uusiin tuoteominaisuuksiin. Tulemme julkaisemaan uusia tuotepäivityksiä lähes viikottain kuluvan vuoden aikana. Teemme päivityksiä myös Mynewsdeskin käyttöliittymään, mikä voi tuoda hetkellisiä muutoksia käyttäjäkokemukseen. Päivityksen tarkoituksena on selkeyttää Mynewsdeskin ulkoasua ja tehdä tuotteestamme entistä helppokäyttöisempi. Samalla yhtenäistämme käyttöliittymän värimaailman vastaamaan paremmin graafista profiilia. Esimakua uudesta värimaailmasta saat yllä olevasta kuvasta.

Tässä lyhyesti ensimmäiset käyttöliittymään tulevat tuotepäivitykset:

• Lehdistön yhteyshenkilöiden hallinnointi
  • Tuo sähköpostiosoitteita
  • Tuo omia kontakteja tiedostosta
  • Linkitä Some-kanavat Uutishuoneeseen sisällön julkaisua varten
  • Tuo Some-kanavat Uutishuoneen etusivulle
  • Käyttöliittymän terminologiaa yhtenäistetään ja selkeytetään

Otamme mielellämme vastaan palautetta, sekä risuja että ruusuja. Laita rohkeasti viestiä!

PS: Tulemme myös julkaisemaan monen asiakkaan toivomia tuoteominaisuuksia. Kerromme näistä lisää myöhemmin.

Mynewsdesk Suomi

Customer Success Team Mynewsdesk LinkedIn

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.