Mynewsdeskin myyntipäälliköt Richardsonin myyntikoulutuksessa

Mynewsdeskin myyntipäälliköt Richardsonin myyntikoulutuksessa

Mynewsdeskin myyntipäälliköt osallistuivat äskettäin tunnettuun Richardsonin myyntikouluttajien työpajaan. Tavoitteena oli kehittää myyntipäälliköistämme parempia johtajija ja parantaa heidän tuloksiaan. Richardson räätälöi Mynewsdeskille oman ohjelman valmentavan myyntikulttuurin rakentamiseen.

Osallistujat saivat Marjan Visserin avulla petrata valmennustaitojaan parantaakseen myyntituloksiaan ja suhteitaan työtovereihinsa, nopeuttamaan oppista ja vahvistamaan myyntitiimejään.

Richardsonien tavoitteena on auttaa yrityksiä varmistamaan että heillä on parhaat mahdolliset tiimit toteuttamassa heidän myyntistrategioitaan, He ovat työskennelleet yritysten kuten Googlen, Barclaysin, Bank of American, Pfizerin, Microsoftin, Ciscon, Shellin ja Applen kanssa.

Nyt he voivat lisätä Mynewsdeksin nuoren ja kunnianhimoisen myyntiosaston listalleen!

Press Officer on Duty

Lehdistön yhteyshenkilö Lehdistökyselyt
Sofia Thorngren

Lehdistön yhteyshenkilö Head of Marketing Communications

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.