Kesän parhaat lukuvinkit...

Blogikirjoitus -

Kesän parhaat lukuvinkit...

Kesä on ihanaa aikaa, jolloin voi ottaa rennosti ja myös kehittää itseään! Olemme koonneet listan inspiroivista artikkeleista ja podcasteista.

Brändin tarinankerronta

Harvat asiat vangitsevat huomiomme samalla tavalla kuin hyvin rakennettu tarina. Tarinankerronta onnykyajan yrityksille elintärkeää uskottavan brändin rakentamiseksi sekä houkuttelevien sisältöjen luomiseksi. Perehdy tarinankerronnan saloihin muutamissa kevään suosituimmista blogikirjoituksistamme. Kun palaat lomien jälkeen töihin, olet valmis aloittamaan yrityksesi vangitsevan bränditarinan rakentamisen!

Sukella syvälle viestinnän saloihin

Jos haluat välillä lepuuttaa silmiä, webinaarisarjamme "Coffee & Communications" (In English) on silloin oiva vaihtoehto! Noin 30 minuutin pituisissa webinaareissa sukellat viestinnän saloihin moniin mielenkiintoisiin aiheisiin - yhdessä asiantuntijoidemme kanssa. Täydellistä seuraa rannalle tai vaikka riippumattoon!

Analysoi ja optimoi

Kun kesän jälkeen tunnet itsesi levänneeksi, voit tutkia tilastoja ja analysoida niitä tekijöitä, jotka ovat avaimia onnistuneeseen viestintään. Tarjoamamme analyysi- ja mediaseurannantyökalut kehittyvät jatkuvasti ja niiden avulla pääset tekemään tietoon perustuvia päätöksiä. Mikä parasta, analysoinnin ansiosta saat uusia ideoita entistä tehokkaampaan ja osuvampaan viestintään!

Toivomme, että inspiroidut lukuvinkeistämme ja nautit kesästä siellä, missä sen vietätkin.

Aurinkoista kesää!

PS: Coffee & Communications webinaari sarja jatkuu taas kesälomien jälkeen elokuussa.

Mynewsdesk Suomi

Customer Success Team Mynewsdesk LinkedIn

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.