Haluatko veloituksetonta PR-sparrausta kotisohvalta?

Blogikirjoitus -

Haluatko veloituksetonta PR-sparrausta kotisohvalta?

Kesä on täällä ja vihdoin on aikaa tehdä vaikka lyhyt testi. Jos haluat oppia lisää sisällöntuotannosta, mutta et ole varma, missä kaipaat sparrausta, Mynewsdeskin helppoon testiin vastaamalla saat juuri sinulle sopivia vinkkejä viestintään.

Koska hyvät ideat sisällöntuotantoon eivät aina tule luoksesi yhtä nopeasti kuin hyttyset kesäillassa, nyt on juuri oikea aika tehdä PR Academyn testi!

PR-koulutusmateriaalia tarjoavan PR Academyn testi antaa kyselyn tulokseksi juuri tarpeitasi vastaavaa koulutusmateriaalia. Siis aika mieletöntä!

Ja sanoimmeko jo: “Eikä tässä vielä kaikki!”

PR Academy on täysin veloitukseton – ja mikä parasta – sinne kirjautuminen ei aiheuta myyjien soittelua, jos olet jo meidän asiakas!

Uudenlainen testi kartoittaa tarpeesi

Jotta PR Academyn aloittaminen olisi sinulle mahdollisimman helppoa, Mynewsdesk on kehittänyt uudenlaisen testin, jonka 10 simppeliä kysymystä on laadittu kartoittamaan viestinnän vahvuuksiasi sekä osa-alueita, joissa tarvitset ehkä apua.

Antamiesi vastausten pohjalta testi antaa vinkkejä, jotka vastaavat tarpeitasi juuri tällä hetkellä. Sinun ei siis tarvitse käyttää aikaa löytääksesi sopivaa materiaalia PR Academyn kattavasta tarjonnasta – me hoidamme kaiken puolestasi! Mahtavaa, vai mitä? Eläköön kesä, pörriäiset ja testit!

Tee testi täältä jo tänään (In English) – ja aloita matka inspiroivaan tarinankerrontaan!

Haluatko kuulla lisää? Ota rohkeasti yhteyttä!

Mynewsdesk Suomi

Customer Success Team Mynewsdesk LinkedIn

Uutishuone on organisaatiosi näyteikkuna

Mynewsdesk on Pohjoismaiden johtava viestinnän ja sisältömarkkinoinnin alusta, jota käyttää noin 5000 yritystä ja 77 000 käyttäjää päivittäin. Pilvipalveluihin perustuvat ratkaisumme sisältävät mediaseurannan, uutishuoneet ja tiedotteiden digitaalisen jakelun sekä PR-tulosten analysoinnin. Vuonna 2003 Tukholmassa perustettu Mynewsdesk on osa norjalaista mediayhtiötä, NHST Media Group AS.