Lomamatkat lentää talvella 13 kentältä ympäri Suomen

Seuramatkanjärjestäjä Lomamatkat lennättää suomalaisia etelän lämpöön talvi-kevätkaudella 2015–16 yhteensä 13 lentoasemalta ympäri Suomen. Lomamatkoilla on enemmän lähtökenttiä ja suoria lentoja kuin kenellekään muulla matkanjärjestäjällä. Lomamatkojen loma alkaa siis melkein kotiovelta – yhä useammalle suomalaiselle.

Kohdevalikoimassa on keväällä mielenkiintoisena uutuutena Italian Sorrento, jonka retkitarjonta keväällä on vertaansa vailla. Luonnonihmeitä pääsee ihailemaan Madeiralla, jonka kausi jatkuu aina Kukkaiskarnevaaleille asti. Lomamatkojen tarjonnasta löytyy myös suomalaisten suosikkeja: Kanariansaarten eri kohteita, Portugalin AlgarveKypros, Espanjan Aurinkorannikko Costa del Sol sekä MallorcaKreeta ja Rodos. Helsingistä lennetään Gran Canarian ja Teneriffan lisäksi myös suoralla lennolla eksoottiseen Kuubaan tai tutumpaan Thaimaan Phuketiin. Talven suosikkikohteena on myös luksusta sykkivä suurkaupunki Dubai, josta matka voi jatkua myös rannalle Ras Al Khaimahiin.

Paikkakuntakohtaiset lennot löytyvät oheisesta liitteestä ja ajankohtaiset tiedot aina osoitteesta www.lomamatkat.fi. Lentotiedot perustuvat 15.10.2015 tilanteeseen.
Pidätämme oikeudet muutoksiin.

Lomamatkat kuuluu pohjoismaiseen Primera Travel Group -matkanjärjestäjäkonserniin, joka toimii Suomen lisäksi Ruotsissa, Norjassa, Tanskassa ja Islannissa.
Konsernilla on kahdeksan omaa lentokonetta, jotka liikennöivät Primera Air -yhtiön väreissä.

Lomamatkat on toiminut nykyisessä muodossaan vuodesta 2002 ja on yhdessä sisaryritys Matkavekan kanssa Suomen viidenneksi suurin matkanjärjestäjä. Lomamatkat lennättää vuosittain lomalle noin 40 000 matkustajaa.

Lisätietoja:

Minna Tuorila