Uusi LG Artcool -ilmalämpöpumppu vaativalle kuluttajalle

Uusi LG Artcool -ilmalämpöpumppu vaativalle kuluttajalle

LG:n uudet innovatiiviset ilmalämpöpumput on suunniteltu Pohjoismaiden markkinoille. Tyylikkäästi muotoilluissa LG Artcool -sarjan tuotteissa on sertifioitu allergiasuodatin sekä yksi markkinoiden hiljaisimmista sisäyksiköistä.

Pohjoismaat muodostavat kasvavan markkinan energiatehokkaille ja terveellisille ilmastointiratkaisuille. LG Electronicsin panostusta ilmastointilaitteisiin Pohjoismaiden markkinoilla edustaa uusi kuluttajille suunniteltu ilmalämpöpumppusarja. LG Artcool -sarjan malleissa on monia sisäilmaa parantavia toimintoja – lisäksi ne ovat erittäin tyylikkäitä.

LG Artcool -sarjan kaksi tärkeintä toimintoa terveyden ja sisäilman kannalta ovat NEO-Plasma-suodatin ja Allergy Free -suodatin. NEO-Plasma-suodatin puhdistaa ilmasta pölypunkit ja mikropölyn, mikä auttaa vähentämään astma- ja allergiaoireita. Allergy Free -suodatin on Iso-Britannian allergiasäätiön (Allergy UK) hyväksymä. Se vähentää allergeenien määrää ja tekee sisäilman hallinnasta helpompaa ja tehokkaampaa.

Sarjan ilmalämpöpumppujen ilmavirtausta on parannettu ja sisäyksikköjen 19 dB:n äänitaso on markkinoiden hiljaisimpia. Se varmistaa hyvät yöunet samalla kun lämpötila ja sisäilma pysyvät parhaalla mahdollisella tasolla.

LG Artcool -sarjaan kuuluu kaksi laitekokoa, joiden lämmitystehot ovat 5 kW ja 6 kW. Sisäyksikön muotoilu on tyylikkään modernia ja saatavana on kolme värivaihtoehtoa: hopea, valkoinen ja tumma peilipinta. Tämä huippusarja on suunnattu kuluttajille, jotka haluavat laadukkaan ilmalämpöpumpun, joka voi samalla olla osa kodin sisustusta.

Saatavuus
LG Artcool -sarjan kuluttajamallit ovat nyt saatavana Suomessa Paavo Kataikko Oy:n asiantuntevan jälleenmyyjäverkoston kautta. LG-ilmalämpöpumpun oston yhteydessä varmistetaan, että tuotteen asennuksesta vastaavat koulutetut ja sertifioidut asentajat.

Tekniset tiedot:
Lisätietoa uudesta LG Artcool -sarjasta ja tuotteiden teknisistä ominaisuuksista löytyy LG:n verkkosivuilta.

Lämmitysteho 5 kW, yhteensopiva ulkoyksikkö S09SQU.NB0:

• CA09AWR.NB1 (tumma peilipinta)
  • CA09AWW.NB1 (valkoinen)
  • CA09AWV.NB1 (hopea)

Lämmitysteho 6 kW, yhteensopiva ulkoyksikkö S12SQU.NB0:

• CA12AWR.NB1 (tumma peilipinta)
  • CA12AWW.NB1 (valkoinen)
  • CA12AWV.NB1 (hopea)

Tarkkoja tuotekuvia löytyy LG:n mediapankista http://www.lg.com/fi/tietoja-lg/lehdisto-ja-media/mediapankki.jsp (käytä mediapankissa hakusanoina CA09AW ja CA12AW).

Tuotetietoa:
Stefan Lögdberg
Nordic Technical Manager AE
Box 83, SE-164 94 Kista
Puh: +46 8 566 415 61
Matkapuhelin: +46 735 23 40 23
Sähköposti: stefan.logdberg@lge.com

Muuta tietoa:
Susanne Persson
Box 83, SE-164 94 Kista, Ruotsi
Puh: +46 (0)8 566 415 23
Matkapuhelin: +46 (0)709 694 606
Sähköposti: susanne.persson@lge.com

LG Electronics
LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on yksi maailman johtavista viihde-elektroniikan, kodintekniikan ja langattoman viestinnän ratkaisujen toimittajista ja innovaattoreista. Sillä on maailmanlaajuisesti yli 93 000 työntekijää yli 120 yrityksessä. Vuonna 2010 yrityksen maailmanlaajuinen liikevaihto oli 48,2 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG Electronics on yksi maailman suurimpia taulutelevisioiden, audio- ja videotuotteiden, matkapuhelimien, ilmastointilaitteiden, pesukoneiden ja kylmälaitteiden valmistajia.

LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa lokakuusta 1999 lähtien. Yhtiön pohjoismaiset toiminnot on jaettu viiteen liiketoiminta-alueeseen: Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance, IT Solutions sekä Air Conditioning & Energy Solutions. Pohjoismaiden liikevaihto oli vuonna 2010 yli 2,7 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoja: www.lg.com.

LG Electronics Air Conditioning and Energy Solutions
LG Electronics Air Conditioning and Energy Solution Company on kansainvälinen markkinajohtaja lämmitys-, ilmanvaihto- ja ilmastointilaitteiden sekä energiaratkaisujen markkinoilla. LG tarjoaa laajasti tuotteita lämmittämiseen, tuuletukseen ja ilmastointiin aina kuluttajatuotteista teollisuuden tarpeisiin ja erikoistuneisiin ilmastointijärjestelmiin asti. Lisäksi yritys tarjoaa aurinkoenergia- ja led-valaistusratkaisuja. Jatkuvien tuotannon, tutkimus- ja kehitystyön sekä markkinoinnin parannusten myötä LG on tehnyt oman myyntiennätyksensä joka vuosi vuodesta 2000 lähtien. Yritys onkin turvannut asemansa kotien ilmastoinnin maailmanlaajuisena markkinajohtajana.

BLOOM Agency

Lehdistön yhteyshenkilö PR & Communications +358 43 8200 986

Tervetuloa LG Electronics Nordic !

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja, jolla on 70 000 työntekijää 140 toimipisteessä ympäri maailman. LG:n liikevaihto vuonna 2018 oli 54,4 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan viiteen liiketoiminta-alueeseen – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Mobile Communications, Vehicle Component Solutions ja Business Solutions. Yhtiö on maailman suurimpia televisioiden, jääkaappien, ilmalämpöpumppujen, pesukoneiden ja matkapuhelimien valmistajia, mukaan lukien yhtiön premium-luokan tekoälyä hyödyntävät LG SIGNATURE and LG ThinQ -tuotesarjat. LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa vuodesta 1999 lähtien. Lisätietoja: http://www.lg.com.