TYYLIKÄS LG G FLEX2 USKALTAA OLLA ERILAINEN

TYYLIKÄS LG G FLEX2 USKALTAA OLLA ERILAINEN

– Maaliskuun lopussa lanseerataan Suomessa ainutlaatuinen LG G Flex2 rajoitetussa erässä. Käyttäjät, jotka haluavat erottua massasta kädessään älypuhelinmarkkinoiden jännittävin uutuus, voivat tilata kaarevan mallin ennakkoon 20. helmikuuta alkaen.

Helsinki19. helmikuuta 201— LG G Flex2 oli yksi tammikuun alussa Las Vegasissa järjestetyn Consumer Electronics Show’n suurimpia vetonauloja, ja nyt se on matkalla Suomeen. Rajoitettu erä saapuu maahan maaliskuun loppupuolella, mutta jo huomisesta alkaen tyylistä ja teknologiasta kiinnostuneet käyttäjät voivat tilata ennakkoon älypuhelimen, jonka muotoilu ja laitteisto erottuvat edukseen. Ainutlaatuinen, kaareva näyttö ja itsestään korjaantuva takakuori tekevät G Flex2 -puhelimesta kauniin laitteen. Korkean suorituskyvyn puolestaan takaavat upea 5,5 tuuman Full HD P-OLED -näyttö, edistyksellinen 13 megapikselin kamera sekä uusimman sukupolven kahdeksanytiminen mobiiliprosessori.

– G Flex2 on varustettu hienolla laitteistolla sekä tyylikkäällä ja omaperäisellä muotoilulla, joten sitä on ilo esitellä ystävillekin, sanoo Kristoffer Ejebro, LG Electronicsin mobiilituotteiden Pohjoismaiden tuoteasiantuntija. – Kyseessä on ylellinen puhelin käyttäjille, jotka uskaltavat olla erilaisia. Tuote saapuukin Suomeen rajoitetussa erässä, joten sen hankkivat erottuvat joukosta varmasti.

Ergonominen muotoilu myötäilee kasvojen muotoa ja sormien liikkeitä
LG G Flex2:n ergonominen muotoilu myötäilee kasvojen muotoa ja sopii hyvin käteen. Puhelimen selaaminen ja sillä kirjoittaminen on sujuvampaa, koska käyttäjä ylettää helposti näytön poikki ja sormet myötäilevät kaarevaa näyttöä luonnollisesti. Näytön kaarevuus vähentää heijastuksia auringosta tai muista valonlähteistä ja tekee näytön lukemisesta helpompaa.

Kestävä näyttö ja takakuori, joka häivyttää naarmut
Kaarevan muotoilun ohella yksi huomiota herättäneistä LG G Flex -mallin ominaisuuksista oli sen takakuoren ohut kalvo, joka korjasi pienet naarmut itsestään ja säilytti puhelimen uuden veroisena pidempään. LG G Flex2 -mallissa materiaali on kehitetty entistäkin paremmaksi. Nyt jokapäiväisestä käytöstä aiheutuvat pintanaarmut korjaantuvat jopa 60 kertaa nopeammin kuin aiemmin. Myös G Flex2:n näyttö on muiden älypuhelimien näyttöjä kestävämpi. Tähän vaikuttaa osittain kaareva muoto, joka vähentää näytön naarmuuntumisen riskiä. Sen lisäksi LG kehitti näyttölasia varten uudenlaisen kemiallisen käsittelyn, jonka ansiosta näyttö on noin 20 prosenttia aiempaa kestävämpi naarmuja ja halkeamia vastaan.

Huippuluokan laitteisto
Verrattuna edeltäjäänsä G Flex2 on pienempi sekä kevyempi ja sen näyttö on tarkempi. 5,5 tuuman P-OLED -näyttö Full HD -resoluutiolla mahdollistaa upean kuvanlaadun ja korkean pikselitiheyden. P-OLED-näytön ansiosta G Flex2:n värintoisto, kontrasti ja mustan sävyt ovat verrattavissa LG:n parhaimpiin OLED-televisioihin.

G Flex2 on yksi markkinoiden ensimmäisistä älypuhelimista, joissa on Qualcommin uusin kahdeksanytiminen Snapdragon 810 -prosessori 64 bitin tuella. Tämän ansiosta puhelimessa riittää suorituskykyä toistamaan kaiken tyyppisiä mediasisältöjä sekä grafiikaltaan vaativia sovelluksia ilman nykimistä tai harmittavia viiveitä.

Edistyksellinen kamera ilahduttaa käyttäjiä, jotka ottavat älypuhelimellaan paljon kuvia. 13 megapikselin tarkkuus, automaattinen lasertarkennus ja optinen kuvanvakain (OIS) tekevät kuvien ottamisesta helpompaa kaikissa tilanteissa.

Hinta ja saatavuus
LG G Flex2 -älypuhelin saapuu Suomeen maaliskuun loppupuolella rajoitetussa erässä. Laitteen suositushinta on 649 euroa, ja sen voi tilata ennakkoon 20. helmikuuta alkaen.

Korkearesoluutioisia kuvia ja videoita
Korkearesoluutioisia kuvia on saatavilla LG:n kuva-arkistossa. Kirjoita vasemmanpuoleiseen hakukenttään ”gflex2”. Lisätietoja puhelimesta löytyy täältä.

Tekniset tiedot:

• Prosessori: 2,0 GHz Octa-Core Qualcomm Snapdragon™ 810 (MSM8994)
  • Näyttö: 5,5 tuuman Full HD (1920 x1080), kaareva P-OLED (Real RGB)
  • Muisti: 2 GB RAM-muisti sekä 16/32 GB eMMc + MicroSD-muistikorttipaikka 128 GB asti
  • Kamera: 13 MP jossa OIS sekä Laser Auto Focus; 2,1 MP etukamera
  • Akku: 3 000 mAh (sisäänrakennettu)
  • Käyttöjärjestelmä: Android 5.0 Lollipop
  • Koko: 146,8 × 75,4 × 9,3 mm
  • Paino: 148 g
  • Verkko: Cat. 6 LTE, HSPA+ 42 Mbps 900/2100
  • Liitännät: Micro USB 2.0, USB On-the-go, WiFi (802.11 a/b/g/n/ac), NFC, DLNA, WiFi Direct

LG Electronics
LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja, jolla on 87 000 työntekijää 113 toimipisteessä ympäri maailman. LG:n liikevaihto vuonna 2013 oli 53,10 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan viiteen liiketoiminta-alueeseen – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance sekä Air Conditioning & Energy Solution ja Vehicle Components. Yhtiö on maailman suurimpia taulutelevisioiden, matkapuhelimien, ilmalämpöpumppujen sekä pesukoneiden ja kylmälaitteiden valmistajia. LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa lokakuusta 1999 lähtien. Pohjoismaiden liikevaihto oli vuonna 2013 lähes 2 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoja: www.lg.com.

LG Electronics Mobile Communications
LG Electronics Mobile Communications Company on maailmanlaajuisesti johtava matkaviestinnän yritys. Edistyksellistä teknologiaa ja innovatiivista muotoilua hyödyntämällä yritys luo tuotteita, joiden kokonaisvaltainen käyttökokemus helpottaa kuluttajien arkea ympäri maailmaa. 4G Long Term Evolution (LTE) -tekniikan johtavana kehittäjänä yhtiö on sitoutunut luomaan uraauurtavaa LTE-tekniikkaa, vastatakseen kuluttajien tarpeisiin korkealaatuisilla, yhtiön LTE-patentteihin ja tekniseen osaamiseen perustuvilla LTE-tuotteilla.

Lisätietoja:

Susanne Persson
Box 83, 164 94 Kista
Matkapuhelin: +46 (0)70 969 46 06
Sähköposti: susanne.persson@lge.com

Kristoffer Ejebro
Pohjoismaiden tuoteasiantuntija
Box 83, 164 94 Kista
Matkapuhelin: +46 (0)70 239 3009
Sähköposti: kristoffer.ejebro@lge.com

LG Electronics

BLOOM Agency

Lehdistön yhteyshenkilö PR & Communications +358 43 8200 986

Tervetuloa LG Electronics Nordic !

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja, jolla on 70 000 työntekijää 140 toimipisteessä ympäri maailman. LG:n liikevaihto vuonna 2018 oli 54,4 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan viiteen liiketoiminta-alueeseen – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Mobile Communications, Vehicle Component Solutions ja Business Solutions. Yhtiö on maailman suurimpia televisioiden, jääkaappien, ilmalämpöpumppujen, pesukoneiden ja matkapuhelimien valmistajia, mukaan lukien yhtiön premium-luokan tekoälyä hyödyntävät LG SIGNATURE and LG ThinQ -tuotesarjat. LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa vuodesta 1999 lähtien. Lisätietoja: http://www.lg.com.