Netflix nyt LG Smart TV:ssä

Netflix nyt LG Smart TV:ssä

Elokuvia ja TV-ohjelmia sisältävä suosittu nettipalvelu Netflix aloittaa toimintansa Suomessa. LG tarjoaa palvelun ensimmäisten joukossa LG Smart TV -laitteiden käyttäjille.

Helsinki, 22.10.2012LG Electronics tarjoaa Netflixin osana LG Smart TV:n Premium-palveluja. Netflixillä on 27 miljoonaa käyttäjää ja se on maailman suurin elokuvia ja TV-sarjoja esittävä tilauspohjainen palvelu, jonka ohjelmatarjontaa toistetaan Internetin kautta. Netflixin tuloa Pohjoismaiden markkinoille on odotettu hartaasti.

– LG haluaa tarjota asiakkailleen parhaat mahdolliset Smart TV-palvelut ja olemmekin erittäin ylpeitä siitä, että suosittu Netflix liittyy näiden joukkoon. Asiakkaamme voivat 7,99 euron kuukausimaksua* vastaan nauttia Netflixin valtavasta pohjoismaisesta sekä kansainvälisestä elokuva- ja TV-ohjelmatarjonnasta omalla LG Smart TV -laitteellaan, kertoo Fredrik Lundqvist, LG Electronicsin Home Entertainment -liiketoimintayksikön tuoteasiantuntija.

Netflix käyttöön LG Smart TV -laitteella

Netflix on käytettävissä suurimmassa osassa LG Smart TV -laitteita, jotka tuodaan markkinoille vuoden 2012 aikana. Tällaisia laitteita ovat televisiot, kotiteatterijärjestelmät, Blu-ray-soittimet ja mediasoittimet. Netflixin käyttö edellyttää palvelusopimuksen tekemistä osoitteessa www.netflix.fi. Sivustolta löytyy lisätietoja myös palvelun hinnoittelusta ja sisällöstä.

Netflix-palvelua voidaan käyttää kaikissa LG:n vuoden 2012 laitteissa, joissa on Smart TV-ominaisuus. Netflixin käyttö edellyttää Internetin kautta automaattisesti lähetettävän ohjelmistopäivityksen asentamista.** Netflix sisältyy tämän jälkeen LG Smart TV:n Premium-palveluihin ja sen laaja viihdetarjonta on käyttäjän saatavilla.

Käyttäjäystävällinen LG Smart TV

LG:n Smart TV on saanut runsaasti tunnustusta – viimeisimpänä arvostetun EISA-palkinnon Euroopan parhaasta Smart TV -mallista vuonna 2012. Erityisesti ihastusta herätti kätevällä pyörönäppäimellä toimiva Magic Remote -kaukosäädin, jota käytetään tietokoneen hiiren tavoin. Sen avulla Smart TV:n ohjaus on todella helppoa. LG Smart TV:n käyttöliittymää on kiitelty siitä, että Premium-palveluiden sisältö, sovellukset ja toiminnot ovat selkeästi näkyvillä. Myös aloitusnäytön räätälöinti on mahdollista, joten omien suosikkitoimintojen ja sovellusten käyttäminen on aiempaa helpompaa.

Korkearesoluutioisia kuvia
Korkearesoluutioisia kuvia ladattavissa LG:n kuva-arkistossa. Kirjoita ”Netflix” oikeanpuoleiseen hakuruutuun.

* Annettu kuukausimaksu on voimassa palvelun käynnistymisen yhteydessä. Netflix päättää itsenäisesti hinnoista, tilausvaihtoehdoista ja palvelun sisällöstä.

** Päivitys on nyt ladattavissa LG:n vuoden 2012 Smart TV -laitteisiin. Ohjelmistopäivitys on saatavilla suurimpaan osaan LG:n AV-laitteita, kuten kotiteatterijärjestelmiin, Blu-ray-soittimiin ja muihin AV-laitteisiin marraskuun alusta alkaen.

LG Electronics
LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja. LG:n 117 myyntiyhtiön saavuttama maailmanlaajuinen liikevaihto vuonna 2011 oli 49 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan neljään liiketoiminta-alueeseen – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance sekä Air Conditioning & Energy Solutions. Yhtiö on maailman suurimpia taulutelevisioiden, matkapuhelimien, ilmalämpöpumppujen sekä pesukoneiden ja kylmälaitteiden valmistajia. LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa lokakuusta 1999 lähtien. Pohjoismaiden liikevaihto oli vuonna 2011 noin 2 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoja: www.lg.com.

LG Electronics Home Entertainment
LG Home Entertainment Company (HE) on johtava kansainvälinen televisioiden, näyttöjen, digitaalisten infonäyttöjen, audio- ja videotuotteiden sekä tietokoneiden ja turvajärjestelmien valmistaja. LG pyrkii teknologiaa hyödyntämällä kehittämään tuotteita, joiden älykkäät toiminnot ja tyylipuhdas muotoilu vastaavat kansainvälisten kuluttajien tarpeisiin. LG:n kuluttajatuotteita ovat CINEMA 3D Smart TV, OLED ja IPS-näytöt, ulkoiset muistiyksiköt, kotiteatterijärjestelmät ja Blu-ray-soittimet. LG:n B2B-tuotteita ovat digitaaliset infonäytöt, videoneuvotteluvälineet ja IP-turvakamerat.

Lisätietoja:
Susanne Persson
PR-päällikkö
Box 83, 164 94 Kista
Matkapuhelin: +46 (0)70 969 46 06
Sähköposti: susanne.persson@lge.com

Fredrik Lundqvist
Tuoteasiantuntija, HE
Box 83, 164 94 Kista
Matkapuhelin: +46 (0)709 600 862
Sähköposti: fredrik.lundqvist@lge.com

BLOOM Agency

Lehdistön yhteyshenkilö PR & Communications +358 43 8200 986

Tervetuloa LG Electronics Nordic !

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja, jolla on 70 000 työntekijää 140 toimipisteessä ympäri maailman. LG:n liikevaihto vuonna 2018 oli 54,4 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan viiteen liiketoiminta-alueeseen – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Mobile Communications, Vehicle Component Solutions ja Business Solutions. Yhtiö on maailman suurimpia televisioiden, jääkaappien, ilmalämpöpumppujen, pesukoneiden ja matkapuhelimien valmistajia, mukaan lukien yhtiön premium-luokan tekoälyä hyödyntävät LG SIGNATURE and LG ThinQ -tuotesarjat. LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa vuodesta 1999 lähtien. Lisätietoja: http://www.lg.com.