LG vie kesäolympialaisten ja jalkapallon EM-kisojen seuraamisen uudelle tasolle

LG vie kesäolympialaisten ja jalkapallon EM-kisojen seuraamisen uudelle tasolle

LG:n OLED- ja QNED-televisiot vievät kesäolympialaisten ja jalkapallon EM-kisojen seuraamisen uudelle tasolle korkealaatuisen värin- ja äänentoiston ansiosta. Televisioihin saa LG Sports Alert -toiminnon, jonka kautta kuluttaja vastaanottaa ilmoituksia seuraamiensa urheilutapahtumien alkamisajankohdista, ottelutilanteista ja lopputuloksista.

Helsinki, 11. kesäkuuta 2024 - LG:n OLED- ja QNED-televisiot vievät kesän urheilutapahtumien seuraamisen uudelle tasolle korkealaatuisen värin- ja äänentoiston ansiosta. Televisioihin saa LG Sports Alert -toiminnon, jonka kautta kuluttaja vastaanottaa ilmoituksia seuraamiensa urheilutapahtumien alkamisajankohdista, ottelutilanteista ja lopputuloksista.

LG:n OLED-televisioiden paneelitekniikan ääretön kontrasti korostaa ottelun pelaajien yllättäviä liikkeitä. OLED-tekniikan ainutlaatuinen kuvan kirkkaus ja värientoisto mahdollistaa elämyksellisen katselukokemuksen. OLED-paneelien nopea vasteaika ja korkeat 144 tai 120 Hz:n virkistystaajuudet takaavat myös veitsenterävän kuvan ottelun jokaisessa tilanteessa.

LG:n QNED-sarjaan kuuluvat Mini LED -mallit tarjoavat laadukkaan katselukokemuksen edullisempaan hintaan. QNED Mini LED -malleissa moderni paneelitekniikka yhdistyy korkealuokkaiseen värientoistoon jopa 98-tuuman näytöissä, mikä takaa näyttävän urheiluelämyksen kotoa käsin. Vuoden 2024 Mini LED -mallit on varustettu webOS 24 -käyttöjärjestelmällä, kuten OLED-sarjan televisiot.

Kaikki LG:n webOS 24 -käyttöjärjestelmällä varustetut televisiot ovat vuorovaikutuksessa LG:n soundbarien kanssa entistä tiiviimmin, mikä tekee urheilutapahtumiin eläytymisestä helpompaa kuin koskaan ja luo kotiin katsomon omaisen tunnelman. Yli 800 watin lähtötehon, edistyneen huonekalibroinnin, jopa 15 äänikanavaa ja Dolby Atmos -tuen sisältävät ääniratkaisut sopivat nyt television pohjaan huomaamattomasti asennettuun yksikköön - korkealaatuisen äänen ei tarvitse enää viedä paljon tilaa.

Televisioihin saa LG Sports Alert -toiminnon, joka mahdollistaa kiinnostavien urheilulajien ja joukkueiden seuraamisen - kuluttaja vastaanottaa toiminnon kautta ilmoituksia seuraamiensa urheilutapahtumien alkamisajankohdista, ottelutilanteista ja lopputuloksista. ‘’Eri käyttäjät voivat valita omiin profiileihinsa suosikkijoukkueensa ja millaisia ilmoituksia toiminto lähettää otteluihin ja tapahtumiin liittyen, mikä tekee käyttökokemuksesta yksilöllisen’’, sanoo LG:n pohjoismainen tuoeasiantuntija Erik Svalberg. Sports Alert -toiminto löytyy niin OLED- kuin QNED-malleista. Televisioihin on lisäksi saatavilla erilaisia kuvatiloja, kuten Picture in Picture, jonka avulla voi seurata useita tapahtumia samanaikaisesti.

LG Electronics Inc. (LG) työllistää yli 70 000 ihmistä 140 toimipisteessä ympäri maailman. 65 miljardin dollarin liikevaihdolla LG on johtava kodinelektroniikan valmistaja ja maailmanlaajuisesti tunnustettu edelläkävijä kulutuselektroniikan, kodinkoneiden, matkapuhelinten sekä jäähdytys- ja lämmitysratkaisujen saralla. Yhtiö koostuu viidestä liiketoimintayksiköstä - Home Appliance & Air Solutions, Home Entertainment, Vehicle Components ja B2B-ratkaisut. LG pyrkii jatkuvasti kehittämään toimintaansa kestävämpään suuntaan sekä tarjoamaan ympäristöystävällisiä tuotteita, jotka helpottavat kuluttajien elämää ympäri maailman. LG:lle myönnettiin kultamitali vuoden 2023 EcoVadis-kestävyysarvioinnissa osoituksena yrityksen kestävästä toiminnasta. Lisätietoja ja uutisia LG Electronicsista löydät osoitteesta www.LGnewsroom.com.