LG palkittiin jälleen kansainvälisissä iF- ja red dot -muotoilukilpailuissa

LG palkittiin jälleen kansainvälisissä iF- ja red dot -muotoilukilpailuissa

LG:n tyylikkäästi ja käyttäjäystävällisesti suunnitellut tuotteet saivat jälleen tunnustusta alan kahdelta maailman arvovaltaisimmalta palkintolautakunnalta.

LG Electronics (LG) palkittiin jo yhdeksäntenä vuotena peräkkäin tunnustetuissa iF- (International Forum) ja red dot -muotoilukilpailuissa taidokkaasta muotoilustaan.

Tämän vuoden iF-kilpailussa oli mukana yli 2700 tuotetta 43 maasta. Yhdeksän LG:n tuotetta palkittiin huippupalkinnoin, joista esimerkkeinä LG NANO FULL LED 3d -televisio, jääkaappipakastin ja edestä täytettävä pyykinpesukone.

LG:n kierrätettävä ekopakkausmuotoilu palkittiin myös arvostetulla red dot grand prix -palkinnolla. Vain kuusi kilpailuun osallistuneesta 6 369 tuotteesta sai tämän arvostetun palkinnon. LG:n muotoilu sai kiitosta monipuolisuudestaan sekä muotoilussa käytetyistä ekoystävällisistä ja kierrätettävistä materiaaleista – pakkausmateriaalia voi käyttää uudelleen muun muassa valokuvakehyksenä tai kynätelineenä.

Lisää tietoa saat englanninkielisestä tiedotteesta: http://www.lg.com/global/press-release/article/lg-design-once-again-takes-top-honors-at-if-and-reddot-design-awards.jsp

Lisätietoja:

Lena Hjorth
Marketing Director
Box 83, SE-164 94 Kista, Ruotsi
Puh: +46 (0)8 566 415 60
Matkapuhelin: +46 (0)706 234 756
Sähköposti: lena.hjort@lge.com

Susanne Persson
Box 83, 164 94 Kista, Ruotsi
Puh: +46 (0)8 566 415 23
Matkapuhelin: +46 (0)70 969 46 06
Sähköposti: susanne.persson@lge.com

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan ja langattoman viestinnän toimittaja ja kehittäjä. Sillä on maailmanlaajuisesti yli 80 000 työntekijää 115 yrityksessä. Yrityksen maailmanlaajuinen liikevaihto vuonna 2009 oli 43,4 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG Electronicsin liiketoiminta koostuu viidestä eri alueesta. Ne ovat Home Entertainment, Home Appliance, Air Conditioning, Business Solutions ja Mobile Communications. LG Electronics on yksi maailman suurimpia taulutelevisioiden, niiden paneelien, audio- ja videotuotteiden, matkapuhelimien, ilmastointilaitteiden ja pesukoneiden valmistajia.

LG Electronics on toiminut myös Pohjoismaissa lokakuusta 1999 lähtien. www.lg.com.