LG:n 3D-tuotteille arvostettuja EISA-palkintoja

LG:n 3D-tuotteille arvostettuja EISA-palkintoja

LG 55LW650W Cinema 3D -televisio sekä LG HLX56SN -kaiutinpaneeli voittivat ”Vuoden 3D-kotiteatteriyhdistelmä” -kategorian. Lisäksi EISA-tuomaristo valitsi LG HX966TZN -mallin ”Vuoden 5.1-kotiteatterijärjestelmäksi”.

European Imaging and Sound Association (EISA) on myöntänyt LG Electronicsille kaksi vuoden 2011 EISA-palkintoa. EISA-palkinnot ovat kodinelektroniikan alan arvostetuimpia palkintoja. “European 3D Home Theater Solution”-kategorian voittajaksi valittiin Cinema 3D -televisio 55LW650W sekä 3D-kaiutinpaneeli HLX56SN. Kategoriassa ”European HT 5.1 System” voittajaksi valittiin HX966TZN. Voittajien valinnasta vastasivat 50 kotiteatterilehden edustajat 19 Euroopan maasta.

”Tämä osoittaa, että LG on kotiteatterilaitteiden kehityksen kärjessä ja tarjoaa innovatiivisia tuotteita, joiden toiminnot ja muotoilu sopivat vaativille eurooppalaisille kuluttajille”, LG Home Entertainment Companyn pääjohtaja Havis Kwon sanoo. ”Olemme panostaneet paljon uuden tekniikan, kuten Cinema 3D:n kehittämiseen. Tällainen tunnustus EISA-tuomariston asiantuntevilta jäseniltä kertoo kovan työmme tuottaneen tulosta.”

EISA-tuomariston palkitsemisperusteluista saat lisätietoa osoitteesta: http://www.eisa.eu/awards.html

Lisätietoja LG:n palkituista tuotteista:

LG 55LW650W Cinema 3D-televisiomallin mukana toimitetaan mukavat, kevyet ja ennen kaikkea edulliset 3D-lasit. Laseja voi näin helposti hankkia riittävästi koko perheen käyttöön. Televisio mahdollistaa tavallisen kaksiulotteisen kuvan muuntamisen kolmiulotteiseen muotoon, joten 3D-materiaalista ei tule pulaa. LG Cinema 3D -tekniikan ansiosta kolmiulotteisuus muodostuu televisiossa katselulasien sijaan, mikä ratkaisee aktiivilaseja käyttävien 3D-televisioiden välkkymisongelman. LG LW650W -mallin kuvanlaatu on korkea sekä kaksi- että kolmiulotteista sisältöä katseltaessa. LW650W:ssä on myös LG Smart TV –portaali. LG Smart TV tarjoaa katsojalle elokuvia, urheilua ja sarjoja Headwebin, SF Anytimen ja Viaplayn kaltaisista palveluista ajankohdasta riippumatta. Lisää tietoa LW650W-mallista löytyy osoitteesta http://www.lg.com/fi/tv-audio-video/televisiot/LG-led-tv-55LW650W.jsp.

LG:n uusi kaiutinpaneeli HLX56SN sisältää 3D-tekniikkaa tukevan Blu-ray -soittimen. Laitteen tyylikäs ulkokuori on harjattua alumiinia ja ääni huippuluokkaa. Langaton subwoofer luo täyteläisen äänen. Wi-Fi Direct ja DLNA mahdollistavat helpon tiedostojen toiston muilta yhteensopivilta laitteilta, kuten NAS-verkkokiintolevyltä tai tietokoneelta. Lisää HLX56SN-mallista osoitteessa http://www.lg.com/fi/tv-audio-video/kotiteatteri/LG-HLX56SN.jsp .

5.1-järjestelmä HX966TZN tarjoaa upean kotiteatterielämyksen. Se toistaa 3D Blu-ray -materiaalia ja tuottaa vahvaa ääntä 1100 W:n teholla. Tyylipuhtaat satelliittikaiuttimet ovat harjattua alumiinia ja ne voidaan sijoittaa lattialle tai seinälle oman maun mukaan. Sijoittamisen helpottamiseksi kaksi takakaiutinta toimii langattomasti*, mikä vähentää häiritsevien johtojen määrää. HX966TZN tuo lisäksi käyttöön paljon upeaa viihdettä LG Smart TV:n kautta. Kaksi HDMI-tuloliitäntää ja yksi HDMI-lähtöliitäntä varmistavat käytön joustavuuden. Lisää HX966TZN-mallista osoitteessa http://www.lg.com/fi/tv-audio-video/kotiteatteri/LG-HX966TZN.jsp.

*Ominaisuus on rinnakkaismallissa HX966TZWN.

Lisää kuvia LG:n tuotteista on osoitteessa http://www.lg.com/fi/tietoja-lg/lehdisto-ja-media/mediapankki.jsp. Suorita haku tuotteen nimellä.

Hinta ja saatavuus
Kaikki tuotteet ovat nyt saatavana jälleenmyyjiltä seuraavin suositushinnoin:

• 55LW650W:  2 299 euroa (sis. alv)
    • HLX56SN:  799 euroa (sis. alv)
    • HX966TZN:  749 euroa (sis. alv)

Tuotetietoa:

Henry Kytölä
Sales Manager Home Entertainment
Äyritie 12 A, 01510 Vantaa
Puh: +358 9 7746 5014
Matkapuhelin: +358 400 735 705
Sähköposti: henry.kytola@lge.com

Thomas Wering
Nordic Marketing Manager Home Entertainment
Box 83, SE-164 94 Kista, Ruotsi
Matkapuhelin: +46 (0)735 234 026
Sähköposti: thomas.wering@lge.com

Muuta tietoa:

Susanne Persson
Box 83, 164 94 Kista, Ruotsi
Matkapuhelin: +46 (0)70 969 46 06
Sähköposti: susanne.persson@lge.com

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on yksi maailman johtavista viihde-elektroniikan, kodintekniikan ja langattoman viestinnän ratkaisujen toimittajista ja innovaattoreista. Sillä on maailmanlaajuisesti yli 93 000 työntekijää yli 120 yrityksessä. Vuonna 2010 yrityksen maailmanlaajuinen liikevaihto oli 48,2 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG Electronics on yksi maailman suurimpia taulutelevisioiden, audio- ja videotuotteiden, matkapuhelimien, ilmastointilaitteiden, pesukoneiden ja kylmälaitteiden valmistajia.

LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa lokakuusta 1999 lähtien. Yhtiön pohjoismaiset toiminnot on jaettu viiteen liiketoiminta-alueeseen: Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance, IT Solutions sekä Air Conditioning & Energy Solutions. Pohjoismaiden liikevaihto oli vuonna 2010 yli 2,7 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoja: www.lg.com.

LG Electronics Home Entertainment
LG Home Entertainment Company (HE) on johtava kansainvälinen koti- ja ammattikäyttöön tarkoitettujen litteiden näyttöjen sekä audio- ja videotuotteiden valmistaja. LG Home Entertainment Companyn tuotanto käsittää LCD- ja plasmatelevisiot, kotiteatterijärjestelmät, Blu-ray-, DVD- ja videosoittimet, audiokomponentit sekä plasmanäytöt. LG pyrkii aina kehittämään teknologiaa kotien viihtyvyyden parantamiseksi ja keskittyy kehittämään tuotteita, joissa on älykkäitä ominaisuuksia sekä tyylipuhdasta muotoilua.