LG KAHMI 21 CES 2017 INNOVATION AWARD -TUNNUSTUSTA

LG sai viidennen CES Innovation Award -palkinnon OLED TV:stään sekä toisen perättäisen ”Best of Innovations” -palkinnon LG SIGNATURE OLED -televisiostaan.

Helsinki, 16.11.2016 ― Consumer Technology Association (CTA) palkitsee LG Electronicsin uraauurtavista teknologia- ja muotoiluinnovaatioista 21:llä CES 2017 Innovation Award -tunnustuksella. Palkinnot koskevat mm. yhtiön huippulaadukasta LG SIGNATURE -tuoteportfoliota, OLED-televisiota ja modulaarista älypuhelinta, LG G5:ta. Tämä on jo viides vuosi peräkkäin, kun LG:n OLED-televisiot ovat saaneet CES Innovation Award -palkinnon, joka myönnetään innovatiivisimmille CES-messuilla esiteltäville tuotteille.

CES on maailman suurin teknologia-alan tapahtuma, joka järjestetään vuonna 2017 jo viidettäkymmenettä kertaa. LG ja tytäryhtiö Zenith ovat olleet mukana CES-messuilla aina tapahtuman perustamisesta vuonna 1967 saakka. LG:n ratkaisut palkittiin 11 kategoriassa, joita ovat mm. Home Appliances, Home Audio & Video Components and Accessories, Wireless Handsets, Wireless Handset/Accessories, Video Displays ja Smart Home. Palkitut tuotteet ovat esillä CES 2017 -messuilla Las Vegasissa 5.–8.1.2017.

LG SIGNATURE -brändituotteet palkittiin televisioista, pesukoneista ja astianpesukoneista. LG SIGNATURE -tuotteet yhdistävät LG:n huipputeknologian maailmanluokan muotoiluun, jossa on panostettu myös pienimpiin yksityiskohtiin vaativimpia asiakkaita ajatellen. CES 2017 -messuilla esiteltävä LG SIGNATURE OLED -televisioiden toinen sukupolvi sai ”Best of Innovations” -palkinnon Video Displays -kategoriassa jo toisena vuotena peräkkäin.

CES 2017 Innovation Award -tunnustuksia myönnettiin myös LG V20 -multimediaälypuhelimelle ja LG InstaView Door-in-Door -jääkaapille Black Stainless Steel -viimeistelyllä. Lista kaikista CES Innovation Award -palkinnon voittaneista LG:n tuotteista julkaistaan LG:n CES-messuilla järjestettävän lehdistötilaisuuden yhteydessä 4.1.2017 klo 18.00 Suomen aikaa.

CES Innovation Award -palkinnot valitaan vuosittain arvostetuista teknologia-alan suunnittelijoista, insinööreistä ja toimittajista koostuvan paneelin toimesta. Tuomaristo arvioi tuotteiden käyttäjäarvoa, ulkoasua, innovatiivista muotoilua, laatua ja panosta elämänlaadun parantamiseen.

Lisätietoja:

LG-One Finland/Hill+Knowlton Strategies
Puh: +358 9 3486 1244
Sähköposti: LG-OneFinland@lg-one.com

LG Electronics, Inc.
Juah Kim
juah.kim@lge.com
www.LGnewsroom.com

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja, jolla on 83 000 työntekijää 119 toimipisteessä ympäri maailman. LG:n liikevaihto vuonna 2014 oli 55,91 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan neljään liiketoiminta-alueeseen – Home Entertainment, Mobile Communications, Home Appliance & Air Solution ja Vehicle Components. Yhtiö on maailman suurimpia taulutelevisioiden, matkapuhelimien, ilmalämpöpumppujen sekä pesukoneiden ja kylmälaitteiden valmistajia. LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa lokakuusta 1999 lähtien. Pohjoismaiden liikevaihto oli vuonna 2014 noin 2,2 miljardia Ruotsin kruunua. Lisätietoja: www.lg.com.