Tiedote -

LG ja Tukholman At Six -luksushotelli lanseeraavat yhdessä LG SIGNATURE -sviitin

LG Electronics ja tukholmalainen viiden tähden At Six -hotelli ovat yhdessä luoneet ylellisen LG SIGNATURE -sviitin, jossa on esillä LG SIGNATURE -sarjan uusimpia tuotteita.

Tukholma, 8. lokakuuta 2020 – LG SIGNATURE -premium-tuotesarja ja Tukholmassa sijaitseva At Six -luksushotelli ovat yhdistäneet voimansa luodakseen loka-joulukuun ajaksi ylellisen LG SIGNATURE -sviitin.

LG SIGNATURE -sviitti on rakennettu At Six -hotellin ainutlaatuiseen Masterpiece-sviittiin, jossa on esillä vasta julkaistu LG SIGNATURE Wine Cellar -viininjäähdytin sekä SIGNATURE OLED ZX -sarjan 77-tuumainen 8K Gallery Design -televisio asiakkaiden käyttöön. Tilavan sviitin pinta-ala on 115 m2 ja siinä on myös yksityinen terassi, poreallas ja 360 asteen näkymät Tukholman kattojen yli.

LG SIGNATURE Wine Cellar -viininjäähdytin

SIGNATURE Wine Cellar -viininjäähdyttimen avulla saat kotiisi oman viinikellarin. Viinikaappi on jaettu kolmeen alueeseen, joiden lämpötiloja voi erikseen säätää viidestä 18 asteeseen – punaviinien, valkoviinien ja samppanjoiden säilytys onnistuu siis helposti niille parhaiten sopivissa lämpötiloissa. Lasioven InstaView™ -toiminnolla tumma lasi muuttuu läpinäkyväksi kahdella kopautuksella, minkä ansiosta kaapin sisällön tarkasteleminen onnistuu ilman oven avaamista. SIGNATURE Wine Cellar -viinikaapissa on myös wifi-yhteys sekä muita älytoimintoja.

Viinien säilytys

Kaapissa on värinää vaimentava järjestelmä, joka takaa viinien vakaan ja turvallisen säilyttämisen. Viinikaapin toiminnot on optimoitu niin, että turhat lämpötilanvaihtelut on minimoitu ja viinit säilyvät juuri oikeassa kosteusasteessa. Lisäksi kaapin oven kolmikerroksinen tummennettu peililasi estää haitallista UV-valoa pääsemästä läpi.

Käyttäjäystävällisyys

Älytoimintojen lisäksi viinikaappi on suunniteltu erittäin käyttäjäystävälliseksi. Kaapissa on muunneltava vetolaatikko, jota voidaan tilanteesta riippuen käyttää joko jääkaappina tai pakastimena ruoan ja juomien säilyttämiseen. Vetolaatikossa on myös kätevä Auto Lift -toiminto, jonka avulla laatikko nousee oven avautuessa. Auto Open Door ™ -toiminnolla oven avaaminen onnistuu astumalla lattialle heijastuvan valon päälle, jolloin ovi avautuu automaattisesti. Vieläkin helpommin oven voi saada auki käyttämällä ThinQ®-teknologian äänikomentoa.

Lue lisää LG SIGNATURE Wine Cellar -viininjäähdyttimestä täältä.

LG SIGNATURE OLED ZX, 8K Gallery Design -televisio

Taiteesta inspiraationsa saanut, huippuohut OLED-televisio tuottaa erittäin tarkkaa 8K-laatuista kuvaa. LG OLED -televisio on suunniteltu korostamaan television sisältöä päällä ollessaan ja täydentämään kodin sisustusta pois päältä ollessaan. OLED-televisioiden itsevalaisevat pikselit voivat myös sammuttaa itsensä kokonaan, minkä ansiosta televisiot pystyvät toistamaan täydellisen mustan, erinomaisen kontrastin sekä yli miljardi vivahteikasta eri väriä.

Helppokäyttötoimintoihin lukeutuvat muun muassa useat tekoälytoiminnot, Magic Remote -kaukosäädin sekä Voice Search -hakutoiminto. Lisäksi televisioon on integroitu useita suoratoistopalveluita, kuten muun muassa Disney Plus, Apple TV, HBO Nordic, Netflix ja Amazon Prime. Televisiossa on myös HDMI 2.1 -portti, eli se on yhteensopiva loppuvuodesta julkaistavien uuden sukupolven pelikonsolien kanssa.

Lue lisää LG SIGNATURE OLED ZX, 8K Gallery Design -televisiosta täältä.

Suositushinnat tuotteille ovat:

Wine Cellar:

7 999 €

8K OLED:

19 999 €

# # #

1.UL:n testissä on käytetty LG:n sisäistä testausmenetelmää viinikaapin kosteuden keskiarvon mittaamiseksi. Koskee mallia LSR200W. Testattu tyhjänä ja 11 °C asetuksella. Tulokset voivat vaihdella oikeassa käytössä.

2.Samppanja-tila asettaa optimaalisen lämpötilan automaattisesti, eikä manuaalinen lämpötilan asettaminen ole mahdollista.

LG SIGNATURE

LG SIGNATURE on LG Electronicsin ensimmäinen ultra-premium-tuotesarja, joka kattaa useita eri tuotekategorioita. LG SIGNATURE -tuoteperhe on suunniteltu tuottamaan ylellisiä ja moitteettomia kokemuksia vaativimmillekin asiakkaille. Tuotteissa yhdistyvät LG-teknologioiden parhaat ominaisuudet sekä elegantti ja omaleimainen muotoilu.

www.LGSIGNATURE.com.

BLOOM Agency

Lehdistön yhteyshenkilö PR & Communications +358 43 8200 986

Tervetuloa LG Electronics Nordic !

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja, jolla on 70 000 työntekijää 140 toimipisteessä ympäri maailman. LG:n liikevaihto vuonna 2018 oli 54,4 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan viiteen liiketoiminta-alueeseen – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Mobile Communications, Vehicle Component Solutions ja Business Solutions. Yhtiö on maailman suurimpia televisioiden, jääkaappien, ilmalämpöpumppujen, pesukoneiden ja matkapuhelimien valmistajia, mukaan lukien yhtiön premium-luokan tekoälyä hyödyntävät LG SIGNATURE and LG ThinQ -tuotesarjat. LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa vuodesta 1999 lähtien. Lisätietoja: http://www.lg.com.