LG esittelee uusia NAS- ja mediasoitinratkaisuja

LG esittelee uusia NAS- ja mediasoitinratkaisuja

LG:n monipuolisten NAS-verkkotallentimien (N2A2DD2 ja N1A1DD1) ja DP1-mediasoittimen yhdistelmä luo täydellisen kotipalvelinratkaisun digitaalisen materiaalin tallentamiseen ja toistoon.

NAS (Network Attached Storage)-verkkotallentimien tarjoamat hyödyt soveltuvat yhtä hyvin kotitalouksien kuin pienten ja suurten yritystenkin käyttöön. NAS-verkkotallentimen ansiosta tiedostot ovat aina käyttäjän ulottuvilla. Lisäksi älykkäät varmuuskopiointiratkaisut varmistavat tiedostojen säilymisen siltä varalta, että tietokone hajoaa.

LG:n uudet NAS-kokonaisuudet ovat eri toimintojensa ansiosta erinomaisia kotipalvelinratkaisuja. Dlna-tuki mahdollistaa videoiden ja musiikin toiston verkon kautta dlna-standardia tukevilla laitteilla. NAS-verkkotallennin toimii lisäksi iTunes-palvelimena, tulostuspalvelimena, ja siinä on ddns-toiminto, joka tarjoaa pääsyn tiedostoihin internetin välityksellä.

LG N2A2DD2 -tallennin tarjoaa kaksi teratavua tallennustilaa, joka voidaan tarvittaessa kaksinkertaistaa. Kovalevyistä voidaan myös tehdä varmuuskopio. Verkkotallennin tukee myös dlna-standardia, jonka avulla laite voidaan helposti yhdistää muiden standardia tukevien laitteiden kanssa yhtenäiseksi kokonaisuudeksi.

N1A1DD1 on mutkaton ja kompakti NAS-verkkotallennin, jonka avulla käyttäjä pääsee helposti käsiksi tallennettuihin tiedostoihinsa verkon kautta. Asennus käy helposti ja mutkattomasti. Lisäksi verkkotallennin tukee dlna-standardia, jonka avulla eri laitteet voivat viestiä keskenään ja hyödyntää laitteen tarjoamaa yhden teratavun tallennustilaa.

Molemmat NAS-mallit tukevat seuraavia siirtoprotokollia: cifs/smb, http/https, ftp/ftps, uPnP av, afp ja bonjour (Mac). N2A2DD2-malli tukee myös raid 0-, 1- ja jbod-tekniikoita, jotka lisäävät tietoturvaa ja parantavat suorituskykyä. Lisäksi voit liittää tallentimiin lisälaitteita kuten ulkoisia kovalevyjä, usb-muistiratkaisuja sekä usb-tulostimia.

NAS ja mediasoitin muodostavat älykkään paketin elokuvaharrastajille

LG:n uutuuksilla varustetut NAS-kokonaisuudet yhdistettynä LG:n uuteen DP1-mediasoittimeen tarjoavat täyden kotipalvelinratkaisun digitaalisen materiaalin tallentamiseen ja toistoon. Kokonaisuus soveltuu erinomaisesti eri käyttäjäryhmille, myös aktiivisille ja vaativille elokuvien katselijoille.

LG DP1 tukee kaikkia suosittuja video-, kuva- ja ääniformaatteja ja sen voi yhdistää erilaisiin ulkoisiin tallennusratkaisuihin kuten NAS-verkkotallentimiin ja usb-muisteihin musiikin, kuvien ja elokuvien toistoa varten. Laite tukee myös LG:n NAS-verkkotallentimen tavoin dlna-standardia. Tyylikkäästi muotoillussa DP1-laitteessa on selkeä käyttöliittymä ja lukuisia liitäntämahdollisuuksia. Kokonaisuus on saatavilla kahtena eri mallina, jotka ovat kiinteällä verkkoliitännällä varustettu DP1BPBC ja langattomalla verkkoyhteydellä varustettu DP1WPBC.

Käyttäjä voi yhdistää mediasoittimen televisioon tai projektoriin ja toistaa NAS-laitteeltaan musiikkia, kuvia tai teräväpiirtoelokuvia.

Saatavuus ja hinta

Kaikki tuotteet ovat saatavilla välittömästi seuraavin verollisin suositushinnoin:

• DP1BPBC                                               99 euroa
  • DP1WPBC                                             119 euroa
  • N2A2DD2                                              290 euroa
  • N1A1DD1                                              169 euroa

Lisätietoja:

Tuotetietoa:

Kristoffer Ejebro

Business Solutions Sales Engineer
Box 83, 164 94 Kista, Ruotsi
Puh: +46 (0)8 566 415 10
Matkapuhelin: +46 (0)70 239 30 09
Sähköposti: kristoffer.ejebro@lge.com

Muuta tietoa:

Susanne Persson
Box 83, 164 94 Kista, Ruotsi
Puh: +46 (0)8 566 415 23
Matkapuhelin: +46 (0)70 969 46 06
Sähköposti: susanne.persson@lge.com

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan ja langattoman viestinnän toimittaja ja kehittäjä. Sillä on maailmanlaajuisesti yli 80 000 työntekijää 115 yrityksessä. Yrityksen maailmanlaajuinen liikevaihto vuonna 2009 oli 43,4 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG Electronicsin liiketoiminta koostuu viidestä eri alueesta. Ne ovat Home Entertainment, Home Appliance, Air Conditioning, Business Solutions ja Mobile Communications. LG Electronics on yksi maailman suurimpia taulutelevisioiden, niiden paneelien, audio- ja videotuotteiden, matkapuhelimien, ilmastointilaitteiden ja pesukoneiden valmistajia.

LG Electronics on toiminut myös Pohjoismaissa lokakuusta 1999 lähtien. www.lg.com.

LG Electronics Business Solutions Company on johtava yritysratkaisujen tarjoaja. Se kehittää ensiluokkaisia digitaalisia tuotteita ja ratkaisuja, kuten LCD-näyttöjä, julkisten tilojen näyttöjä, autojen viihdelaitteita ja turvalaitteita. LG tarjoaa ainutlaatuisia tuotteita ja ratkaisuja sekä ennakoi liikekumppanien ja asiakkaiden tulevaisuuden tarpeet älykkäästi ja luotettavasti.