Ohita
LG:n uusimmassa LCD-televisioinnovaatiossa on lähes 30 000 LED-valoa, erinomainen kirkkaus ja huippukontrasti.

LG esittelee QNED Mini LED -televisiot CES 2021 -messuilla

Helsinki, 29. joulukuuta 2020 — LG Electronics (LG) esittelee tammikuussa virtuaalisesti järjestettävillä CES 2021 -messuilla ensimmäiset QNED Mini LED -televisionsa osana ensi vuoden lippulaivamallistoa. LG:n uusimmat televisiot vievät LCD-televisioiden kuvanlaatua eteenpäin merkittävästi. Mini LED -taustavalon sekä NanoCell- ja quantum dot -teknologian ansiosta LG:n uutuustelevisiossa on paljon parempi kirkkaus ja kontrasti tavalliseen LCD-televisioon verrattuna. Vuoden 2021 valikoimaan kuuluu kymmenen uutta 4K- ja 8K-mallia useassa näyttökoossa aina 86 tuumaan saakka.

LG:n QNED on ensimmäinen LCD-televisio, joka yhdistää NanoCell-teknologian ja kvanttipisteet (quantum dot), ja LG:n uuden Mini LED -paneelirakenteen kanssa se tarjoaa todella immersiivisen katselukokemuksen. LG QNED -television uskomattoman tarkka värintoisto ja laadukkaan LED-taustavalon entistä parempi kontrasti ja syvempi musta tuovat elokuviin poikkeuksellista elävyyttä ja realismia. Jopa 120 hertsin virkistystaajuuden ansiosta televisio toistaa liikkeet sulavina ja luonnollisina.

LG:n innovatiivinen Mini LED -taustavalo koostuu lähes 30 000 pienestä LED-valosta, jotka tarjoavat yhdessä edistyneen paikallisen ledien himmennyksen kanssa 1 000 000:1 kontrastisuhteen sekä 3 000 nitin huippukirkkauden.* Huippukontrastin, syvän mustan, laajan väriavaruuden ja tarkan värintoiston ansiosta television HDR-kuvanlaatu on erinomainen.

”Uusi Mini LED -teknologiaa hyödyntävä QNED-sarjamme on premium-vaihtoehto kodin viihde-elektroniikkaan. Se laajentaa ja parantaa LCD-televisioiden valikoimaamme entisestään”, sanoo Nam Ho-jun, LG Home Entertainment Companyn tuotekehityksestä vastaava johtaja. ”QNED tarjoaa kokemuksen, joka erottaa sen muista LCD-televisioista ja osoittaa LG:n aseman innovaatioiden kehittäjänä ja alan standardeja eteenpäin vievänä toimijana.”

LG:n 86-tuumainen 8K QNED-TV on näytteillä LG:n virtuaalisella messuosastolla CES 2021 -tapahtumassa 11. tammikuuta alkaen.

* Koskee 86-tuumaista 8K QNED -mallia.

Lisätiedot:
LG-One Hill+Knowlton
Puh: +358 9 3486 1244
Sähköposti: LG-OneFinland@lg-one.com

Erik Svalberg
Pohjoismaiden HE-tuotteiden asiantuntija
Box 83, 164 94 Kista
Puhelin: +46 73 773 00 01
Sähköposti: erik.svalberg@lge.com

Kategoriat

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja, jolla on 70 000 työntekijää 140 toimipisteessä ympäri maailman. LG:n liikevaihto vuonna 2018 oli 54,4 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan viiteen liiketoiminta-alueeseen – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Mobile Communications, Vehicle Component Solutions ja Business Solutions. Yhtiö on maailman suurimpia televisioiden, jääkaappien, ilmalämpöpumppujen, pesukoneiden ja matkapuhelimien valmistajia, mukaan lukien yhtiön premium-luokan tekoälyä hyödyntävät LG SIGNATURE and LG ThinQ -tuotesarjat. LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa vuodesta 1999 lähtien. Lisätietoja: http://www.lg.com

BLOOM Agency

Lehdistön yhteyshenkilö PR & Communications +358 43 8200 986

Tervetuloa LG Electronics Nordic !

LG Electronics Inc. (KSE: 066570.KS) on maailman johtava viihde-elektroniikan, kodintekniikan sekä langattoman viestinnän ratkaisujen toimittaja, jolla on 70 000 työntekijää 140 toimipisteessä ympäri maailman. LG:n liikevaihto vuonna 2018 oli 54,4 miljardia Yhdysvaltain dollaria. LG jaetaan viiteen liiketoiminta-alueeseen – Home Appliance & Air Solution, Home Entertainment, Mobile Communications, Vehicle Component Solutions ja Business Solutions. Yhtiö on maailman suurimpia televisioiden, jääkaappien, ilmalämpöpumppujen, pesukoneiden ja matkapuhelimien valmistajia, mukaan lukien yhtiön premium-luokan tekoälyä hyödyntävät LG SIGNATURE and LG ThinQ -tuotesarjat. LG Electronics on toiminut Pohjoismaissa vuodesta 1999 lähtien. Lisätietoja: http://www.lg.com.