essie-juhannuskokoelma 2018 - june in bloom

Juhannuskokoelma on essien ensimmäinen Pohjoismaille suunniteltu ainutlaatuinen lakkakokoelma, jonka sävyt ovat saaneet inspiraationsa pohjoisen kauniista luonnosta. Sävykokoelma kuvastaa keskikesän yöttömän yön luonnon voimaa ja taikaa: järven kirkas sininen, ruusupensaan ensimmäinen kukinto, metsämansikan herkullinen punainen ja kasteisen nurmikon kirkas vihreä.

Pohjoismaiset raikkaat ja pehmeät luonnon sävyt ovat kehitetty vastaamaan luonnon sävyjä yhdistelemällä mattaa ja helmiäistä pintaa, aivan kuten kesäisessä maisemassakin. Vanhan perinteen mukaan seitsemän niityltä kerättyä kukkaa tyynyn alla näyttävät juhannusyönä unennäkijälle tämän tulevan puolison... ja essien herkulliset juhannussävyt inspiroivat sinut tähän taianomaiseen, salaperäiseen tunnelmaan.

nyt on june in bloom ja yötkin lyhimmillään, joten on aika juhlia juhannusta dusk till dawn!

kun olet dressed to the maxi, paina päähäsi kukkaseppele – ja olet valmis tanssimaan all night long. eikä sillä väliä, laulatko ja tanssitko juhannussalon ympärillä vai onko raukeiden katseittesi kohde midnight sun. aina löytyy hyviä syitä kohottaa malja – SKÅL!

Juhannuskokoelmamme on täydellinen lähtölaukaus lomakauteen! Saatavilla K-Citymarketeissa huhtikuun lopulta ja laajassa jakelussa toukokuussa 2018.

Suosituskuluttajahinta-arvio: 15,90e 13,5ml - ilmoitettu hinta on ohjeellinen suositushinta, jälleenmyyjällä on oikeus itse määritellä omat vähittäismyyntihintansa.

Lisätietoja: tarja.kuusela@loreal.com, katariina.saarela@loreal.com