Pontuz Bjelfman jättää toimitusjohtajan tehtävänsä KICKS:llä

Pontuz Bjelfman jättää toimitusjohtajan tehtävänsä KICKS:llä

KICKS:n toimitusjohtajana vuodesta 2006 lähtien toiminut ja Axel Johnson konsernin alla 30 vuotta työskennellyt Pontuz Bjelfman jättää tehtävänsä KICKSillä kuluvan vuoden aikana.

”Pontuz on vienyt ruotsalaisen kauneuskonsernin KICKS:n liikevaihdon puolesta biljoonasta Ruotsin kruunusta, yli kolmeen biljoonaan Ruotsin kruunuun sekä nostanut yrityksen Pohjoismaiden johtavaksi kauneuskonserniksi. Pontuzen siirtyessä uusiin haasteisiin, olemme hänen kanssaan keskustelleet parhaasta mahdollisesta tavasta toteuttaa työtoimenkuvan luovutus. Emme voi tarpeeksi kiittää Pontuzta. Pontuz on tähän päivään mennessä omistanut miltei koko ammatillisen uransa KICKS:lle, Åhlensille -ketjulle sekä Axel Johnson -konsernille. Yrityksemme kulttuuri on rohkea, energinen sekä omaa mentaliteetin, että mikä vain on mahdollista. Pontuz jättää taakseen upean yrityksen, minkä menestyksestä kiitämme häntä.” kertoo Mia Brunell Livfors, KICKS:n hallituksen puheenjohtava sekä Axel Johnson -konsernin presidentti ja toimitusjohtaja.

”KICKS:n toimitusjohtajana 12 vuotta toimineena ja 30 vuotta Axel Johnson -konsernissa työskenneltyäni, haluan ottaa uudet haasteet vastaan sekä aloittaa puhtaalta pöydältä. KICKS on hieno yritys, ja haluan ottaa tämän tilaisuuden jo nyt kiittääkseni kaikkia mahtavia kollegoitani tästä matkasta minkä olemme yhdessä tehneet.” kertoo Pontuz Bjelfman.

Uuden toimitusjohtajan hakuprosessi on viimeisessä vaiheessa.

Lisätiedot:
Marsaana Communications, Sarah Grünn, sarah@marsaana.com

KICKS on Pohjoismaiden johtava kauneusketju, jonka konsepti kattaa meikit, tuoksut, ihonhoito- ja hiustenhoitotuotteet. Palvelu KICKSillä on henkilökohtaista ja inspiroivaa: ammattitaitoiset kosmetologit ja meikkitaitelijat palvelevat 250 myymälässä Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa, kivijalkamyymälät ja verkkokauppa ovat saumattomasti yhdistetty modernilla omni channel -ratkaisulla, ja tuotevalikoima kattaa noin 25 000 tuotetta lähes 300 eri tuotemerkiltä. KICKSillä on lippulaivamyymälät Göteborgissa, Oslossa ja Malmössä, ja yritys on osa Axel Johnson -konsernia.