Pohjoismaiden johtava kauneusketju KICKS investoi omiin tuotemerkkeihin

Pohjoismaiden johtava kauneusketju KICKS investoi omiin tuotemerkkeihin

Osana yrityksen kasvustrategiaa, KICKS on sitoutunut kehittämään ja kasvattamaan tuotemerkkiportfoliotaan ylläpitääkseen markkina-asemansa Pohjoismaiden johtavana kauneusketjuna. KICKS tulee julkaisemaan lukuisia omia tuotemerkkejä, jotka vastaavat yksilöllisiin tarpeisiin sekä täydentävät olemassa olevaa valikoimaa Pohjoismaissa. Ensimmäinen lanseerattava tuotemerkki on kodinspa -tuotteisiin erikoistuva MON|SUN. MON|SUN vastaa tietoisen kuluttajan tarpeisiin, yhdistäen hemmottelun ja kiireettömyyden laadukkaissa kodinspa -tuotteissaan edulliseen hintaan. MON|SUN - tuotemerkki lanseerataan toukokuussa 2018 KICKS-myymälöissä ja -verkkokaupassa.

KICKS laajentaa tuoteportfoliota lanseeraamalla omia tuotemerkkejä seuraavan parin vuoden aikana, joista ensimmäinen on MON|SUN kodinspa -tuotemerkki, mikä vastaa kasvavaan hyvinvointitrendiin. MON|SUN kodinspa -tuotemerkki vahvistaa KICKS:n positiota asiakkaiden mielessä sekä vetää puoleensa uusia asiakkaita. Uudet, omilla jaloilla seisovat tuotemerkit kehittää KICKS:n tytäryhtiö Myself & Friends, mikä mahdollistaa uusien tuotemerkkien kehittämisen joustavuuden.

”Osana yrityksemme kasvustrategiaa investoimme omiin kauneustuotemerkkeihin. MON|SUN on tuotemerkki, joka seisoo omilla jaloillansa ja on ruotsalaisten iho- ja kosmetiikka-asiantuntijoiden kehittämä. Lisäksi näemme, että MON|SUN täydentää olemassa olevaa kodinspa -kategoriaamme, mikä on myös kasvustrategiamme kohdekategorioista.” kertoo Pontuz Bjelfamn, KICKS:n toimitusjohtaja.

MON|SUN

MON|SUN on innovatiivinen kodinspa -tuotteisiin erikoistuva tuotemerkki, jonka kokonaisvaltaiset hoitotuotteet tuovat hetken hiljaisuuden, hyvinvoinnin sekä palautumisen jokapäiväiseen elämään. Tuotemerkki tarjoaa laadukkaita hoitotuotteita, jotka vastaavat viikon jokaisen päivän tarpeisiin ja kokonaisvaltaisen kehon ihonhoidonrutiiniin sekä täydentävät kodin sisustusta. MON|SUN - tuotemerkistä julkaistaan lisäinformaatiota kevään 2018 aikana.

”Pohjoismaisen MON|SUN kodinspa -konseptin tuotteet on kehitetty kokonaisvaltaiseen hyvinvointiin: niin keholle, mielelle kuin myös kotiin. MON|SUN on tuotettu Ruotsissa. Uudella MON|SUN  tuotemerkillä haluamme luoda hyvinvointia ja ylellisyyttä arkeen, maanantaista sunnuntaihin. Olemme erittäin ylpeitä tästä tuotemerkistä ja siitä, mitä sillä on tarjottavana modernin kuluttajan tarpeisiin ja vaatimuksiin. Kertoo Maja Nilsson, MON|SUN tuotemerkki- ja tuotevastaava.

Lisätiedot:
Marsaana Communications, Sarah Grünn, sarah@marsaana.com

Lisäkyselyt:
Maria Kempe, Press Officer KICKS, maria.kempe@kicks.se, +4672 580 3970

KICKS on Pohjoismaiden johtava kauneusketju, jonka konsepti kattaa meikit, tuoksut, ihonhoito- ja hiustenhoitotuotteet. Palvelu KICKSillä on henkilökohtaista ja inspiroivaa: ammattitaitoiset kosmetologit ja meikkitaitelijat palvelevat 250 myymälässä Ruotsissa, Norjassa ja Suomessa, kivijalkamyymälät ja verkkokauppa ovat saumattomasti yhdistetty modernilla omni channel -ratkaisulla, ja tuotevalikoima kattaa noin 25 000 tuotetta lähes 300 eri tuotemerkiltä. KICKSillä on lippulaivamyymälät Göteborgissa, Oslossa ja Malmössä, ja yritys on osa Axel Johnson -konsernia.