Piristä talvi-ihoasi KICKS Beautyn uudella Peel Off -kasvonaamiolla

Monille kasvonaamioista on tullut tärkeä osa viikottaisia ihonhoitrutiineja. KICKSin tekemässä asiakastyyytyväisyystutkimuksessa selvisi että 52% KICKSin asiakkaista käyttää kasvonaamioita viikottain. Kasvonaamiot ovat erittäin suosittuja etenkin 16-20 vuotiaiden ikäryhmässä. KICKS Beautyn uusi hiiltä sisältävä, syvähoitava ja ihohuokosia pienentävä Peel Off -kasvonaamio, on suunniteltu niille, jotka haluavat piristää ja hoitaa talvi-ihoaan. Naamion saa levitettyä kasvoille helposti ja tasaisesti silikoonispaattelilla.

KICKS Peel Off Mask with Black Charcoal

Hiili on tällä hetkellä yksi puhutuimmista ja trendikkäimmistä ainesosista ihonhoitotuotteissa sen syväpuhdistavan ominaisuutensa vuoksi. KICKS Peel Off Mask with Black Charcoal on syväpuhdistava naamio, joka sisältää puhdistavaa hiiltä, rauhoittavaa uutetta ja virkistävää, huokosia supistavaa mentolia. Naamio irrottaa kuolleita ihosoluja ja epäpuhtauksia, jotka tarttuvat naamioon, kun se vedetään pois iholta.
Käyttö: Levitä naamio kuivalle ja puhdistetulle iholle. Vältä herkkää silmänympärysihoa. Anna naamion vaikuttaa 10–15 minuutin ajan. Tunnet iholla viileän ja kutittavan tunteen. Kun naamio on kuiva, irrota se. Aloita leuasta ja vedä naamiota irti ihosta otsaan päin edeten. Käytä 1–2 kertaa viikossa.

Naamio sisältää:

• Syväpuhdistavaa hiiltä ja teepuun öljyä
  • Rohtosammakonputkesta uutettua rauhoittavaa uutetta
  • Ihoa virkistävää mentolia
  • Ihoa pehmeyttäviä chiasiemeniä ja kaurauutetta

Hinta: 14,90 30 ml

Ainesosat: Aqua, Polyvinyl Alcohol, Alcohol Denat, Glycerin, Charcoal Powder, 1,2-Hexanediol, Bentonite, Salvia Hispanica Seed Extract, Centella Asiatica Extract, Sesamum Indicum Seed Extract, Glycine Max Seed Extract, Menthol, Melaleuca Alternifolia Leaf Extract, Houttuynia Cordata Extract, Avena Strigosa Seed Extract, C12-14 Pareth-12, Propanediol, Ethylhexylglycerin, Butylene Glycol, Xanthan Gum, Parfum

KICKS Peel-Off Mask SpatulaSpaatteli auttaa levittämään peel off -naamiot tasaisesti ja siististi, sillä levitetään tasainen kerros tuotetta kasvoille. Viistetyn pään avulla naamio on helppo irrottaa tasaisesti ja tehokkaasti. Hygieeninen silikonipää on helppo puhdistaa. Käyttö: annostele tuotetta spaatteliin ja levitä kasvoille tasainen kerros pitkin vedoin. Kun tuote on kuivunut, aseta viistetty pää varovasti naamion alle ja irrota se hellävaraisesti.

Hinta: 7,90€

Tuotteet ovat saatavilla kaikista KICKS myymälöistä ja kicks.fi:stä viikolla 2.