KICKS lanseeraa ratkaisukeskeisen hybridituotteista koostuvan BeautyAct by KICKS ihonhoito- ja värikosmetiikkasarjan

KICKS on lähes kahden vuoden aikana kaikessa hiljaisuudessa kehittänyt korkealuokkaisen BeautyAct by KICKS -ihonhoito- ja kosmetiikkasarjan, jonka hybridituotteissa yhdistyvät laadukkaat raaka-aineet ja innovatiiviset käyttötarkoitukset. Syksyllä 2020 lanseerattavan BeautyAct by KICKS -sarjan odotetaan kasvavan yhdeksi Pohjoismaiden johtavista kauneusbrändeistä. Sarja korvaa suurimman osan KICKS Beauty -valikoimasta.

Kauneusasiantuntijoiden kehittämän BeautyAct by KICKS -sarjan tavoitteena on tarjota korkealuokkaisia ja ratkaisukeskeisiä hybridituotteita moderniin kauneudenhoitoon. Monitoimituotteet auttavat suojaamaan ihoa ulkoiselta rasitukselta ja päivittäisiltä stressitekijöiltä kuten ilmansaasteilta, lämpötilavaihteluilta, fyysiseltä rasitukselta sekä UVA- ja UVB-säteilyltä.

The__ACT -niminen kauneusrutiini pohjautuu sarjan monitoimisiin ihonhoito- sekä värikosmetiikkatuotteisiin. BeautyAct by KICKS -sarjan värikosmetiikka- ja ihonhoitotuotteet on suunniteltu sekä ennaltaehkäisemään iho-ongelmia että hoitamaan ihoa hellävaraisesti läpi kauneusrutiinin. Sarjan korkealaatuisissa hybridituotteissa yhdistyvät pigmenttiset värikosmetiikkatuotteet ja tuloksellinen ihonhoito. Kaikki sarjan tuotteet ovat vegaanisia, vapaita allergeeneistä ja hajustamattomia.

Olemme määrätietoisesti pyrkineet luomaan monipuolisen tuotesarjan, jossa jokainen tuote on yhtä uniikki kuin sormenjälki ja jotka tarjoavat kuluttajille sekä elämyksiä että tuloksia. Olemme periaatteessa jättäneet valikoimasta niin kutsutut perustuotteet, joille on vain yksi käyttötarkoitus. Olemme valinneet tuotteita KICKS:n aikaisemmasta KICKS Beauty -tuotevalikoimasta ja uudelleenkehittäneet tuotteista monitoimisia, laajasti käytettäviä hybridituotteita, joita voi käyttää monipuolisemmin”, kertoo Jenny Kruseborn, Axbeautyhouse-yhtiön yksityisten tuotemerkkien johtaja.

BeautyAct by KICKS lanseerataan syksyn 2020 aikana Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Tuotesarja koostuu värikosmetiikasta, meikkisiveltimistä ja ihonhoitotuotteista. Tuotteiden hinnat vaihtelevat 7,90 € - 39,90 € välillä.

BeautyAct by KICKS on toteutettu tiiviissä yhteistyössä luovan bränditoimisto Patrikssonin ja suunnittelutoimisto GOLFin kanssa.

Lisätiedot:

Marsaana Communications, tiedotus@marsaana.com