FAMP: N LAAJENTAMINEN: MORPHE TEKEE YHTEISTYÖTÄ KICKS: N KANSSA

FAMP: N LAAJENTAMINEN: MORPHE TEKEE YHTEISTYÖTÄ KICKS: N KANSSA

Marraskuun 9 päivänä lanseerataan kuuluisa meikkituotemerkki Morpheexklusiivisesti KICKSillä. Tuotemerkin on perustanut siskokset Linda ja ChrisTawil, heidän näkemyksensä oli heidän innovatiivisia ja laadukkaita meikkituotteitahyvään hintaan. Morphe menestyi nopeasti meikkitaiteilijoiden ja bloggaajaeliitinkeskuudessa Los Angelesissa ja tänään maanlaajuisesti suosittu tuotemerkki.

"On suuri ilo tuoda Morphe hänen kanssaanmarraskuussa KICKSin kautta, joka on merkittäväkauneustuotteiden jälleenmyyjä Pohjoismaissa.Brändin arvot istuvat saumatta Morphen arvoihin:asiakasta kannustetaan olemaan oma itsensä.Asiakkaat pääsevät tutustumaan Morpheenverkossa marraskuusta aina lähtien."

-Mark Spillman
EMEA, n aluejohtajaForma Brands.

"Olemme erittäin ylpeitä ja iloisia siitä, että Morphelanseerataan KICKSin kaikilla markkinoilla. Täten vahvistammemeikkikategoriaamme entisestään. Tuotemerkin intohimo luovuuttaja kaunettua kohtaan näkyy selvästi heidän innovatiivisessavalikoimassaan, joka koostuu värikkäistä paleteista ammattimaisiinsiveltimiin, ja joka inspiroi kaikkia uskaltamaan ilmaisemaanpersoonallisuuttaan. Olen vakuuttunut siitä, että Morphesta tuleeyksi asiakkaidemme suosikeista KICKSillä."

Åsa Iderbring
ostajapäällikkö KICKSillä

Morphen perustivat sisarukset Linda ja Chris Tawil. Yhtiö tunnetaan laajasta ammattimaistenmeikkaustuotteiden ja -välineiden valikoimastaan, jossa on mukana yli 300 sivellintä ja suosittuapalettia. Lisäksi yhtiö tekee säännöllisesti yhteistyötä esimerkiksi Jaclyn Hillin ja James Charlesinsekä muiden merkittävien meikkitaiteilijoiden kanssa. Viimeisimpiin huomionarvoisiin jalahjakkaisiin taiteilijoihin kuuluu laulaja-lauluntekijä Madison Beer. Tawilin sisarukset tunnistivatsosiaalisen median vaikutusvallan jo yhtiön alkuaikoina. Niinpä he ryhtyivät yhteistyöhönmeikkitaiteilijoiden ja bloggaajien kanssa, jotka kertoivat usein rakkaudestaan Morphen tuotteisiinkasvavalle fani- ja seuraajakunnalleen. Brändillä on 10,8 miljoonaa Instagram-seuraajaa, ja seantaa jatkossakin näkyvyyttä kauneuden ystäville ja vaikuttajille sosiaalisen median syötteissään.