BeautyAct by KICKS tuo markkinoille innovatiivisen tuoteportfolion ja esittelee uudenlaisen The__ ACT - kauneusrutiinin

KICKS lanseeraa 30. syyskuuta uuden BeautyAct -ihonhoito ja -kosmetiikkasarjan, jonka tuotteissa yhdistyvät laadukkaat, aktiiviset raaka-aineet ja uusin teknologia. Tavoitteena on ollut kehittää tuotteita, jotka vastaavat ihon päivittäisiin tarpeisiin. Lanseerausvalikoima koostuu tehokkaista kasvojenhoito- ja meikkituotteista sekä meikkivälineistä.

Kaksi vuotta sitten KICKS aloitti perusteellisen työn tavoitteenaan viedä oma kauneusbrändinsä seuraavalle tasolle. Tämä tarkoitti brändin uudelleenkonseptointia, markkinoiden, trendien ja kohderyhmien analysointia sekä tuoteryhmien, koostumuksien ja pakkausten syvällistä kehittämistä silmällä pitäen niiden toimivuutta, designia ja säilyvyyttä. BeautyAct lanseerataan 30.9. ja uusia tuotteita julkaistaan pitkin syksyä. Brändi kattaa täydellisen valikoiman ihoa hoitavia meikkejä, erittäin tehokkaita ihonhoitotuotteita sekä innovatiivisia meikkivälineitä, jotka on kehitetty rinnakkain optimaalisen käyttökokemuksen ja tuloksen saavuttamiseksi.

Jotta tuotteet voisivat taistella ihon päivittäisiä stressitekijöitä kuten lämpötilan vaihteluita, saasteita, fyysistä rasitusta, sinistä valoa ja kuivaa sisäilmaa vastaan, ovat ne monitoimisia ja luotu sopimaan erilaisiin tilanteisiin ja aktiiviseen arkeen. Tämän tueksi BeautyAct on kehittänyt oman, The __ ACT -nimisen kauneusrutiinin, jonka tavoitteena on selkeyttää monipuolista valikoimaa ja kannustaa käyttäjää luomaan oman, päivitetyn ”tekonsa”, The Act, itsenäisesti elämäntyylin, mielenkiinnon ja yksilöllisten tarpeiden mukaan. Lanseerauksen yhteydessä esitellään muun muassa The Sports Act ja The Desk-to-Dinner Act, jotka inspiroivat tuotteiden käyttöön erilaisissa tilanteissa ja ympäristöissä.

-”Olemme kehittäneet tuotemerkin, joka mielestämme täydentää KICKS:n nykyistä valikoimaa – tuotteissa on huomioitu tekijät, joille ihomme altistuu päivittäin. Tuotteet esitellään ja pakataan perinteisten sarjojen ja rutiinien sijaan ”tekoina”, The Act. Tämän tarkoituksena on havainnollistaa eri tilanteita, joissa tuotteita voidaan käyttää. Olemme onnistuneet luomaan modernin ja yksilöllisesti mukautuvan konseptin, jonka uskomme pystyvän vastaamaan asiakkaiden tarpeisiin elämäntavasta riippumatta”, kertoo Jenny Kruseborn, Axbeautyhouse-yhtiön yksityisten tuotemerkkien johtaja.

BeautyAct tarjoaa aluksi kolme tuotesegmenttiä, joiden kaikki tuotteet on kehitetty ja testattu yhdessä. Tämä on mahdollistanut innovatiivisten ja yhteensopivien tuotteiden luomisen – käyttäjä voi vaihdella saumattomasti ihonhoidon ja meikin välillä.

- ” Olemme ajatelleet, että tuotteemme pitäisi voida yhdistää keskenään, ja niiden tulisi tarjota räätälöity käyttäjäkokemus. Siksi on ollut luonnollista kehittää ihonhoitoa rinnakkain sen kosmetiikan ja niiden meikkisiveltimien kanssa, joita näiden ihonhoitotuotteiden kanssa käytetään. Tavoitteenamme on kehittää innovatiivisia tuotteita, jotka hämärtävät rajat erittäin pigmenttisen meikin ja aktiivisen ihonhoitotuotteen välillä”, jatkaa Kruseborn.

BeautyAct-valikoima kattaa kokonaisuudessaan 343 tuotetta. Kasvojenhoitokategoria tarjoaa 33 ihonhoitosankaria sisältäen puhdistustuotteita, kasvovesiä, seerumeita, ampulleja, kasvonaamiota ja kosteusvoiteita. Ihoa hoitavia meikkituotteita sarjasta löytyy jopa 282 mukaan lukien primerit, puuterit, meikkivoiteet, varjostustuotteet, huulituotteet, ripsivärit, paletit ja useat silmämeikkituotteet. Tuoteportfolio sisältää myös laajan, 28 innovatiivisen ja korkealaatuisen meikkisiveltimen kokoelman.

BeautyAct takaa tuotteiden korkean laadun ”BeautyAct Approved” - merkinnällä. Meikkitaiteilijat ja ihonhoidon asiantuntijat ovat testanneet ja hyväksyneet kaikki tuotteet asetettujen vaatimusten mukaisesti varmistaakseen tehokkaat, hoitavat ja ihoa vahvistavat tuotteet. Brändi on 100 % vegaaninen ja hajusteeton. Kasvojenhoitosarja on dermatologisesti testattu, lisäksi meikkisarja on myös oftalmologisesti testattu ja ei-komedogeeninen. Meikkivälineet on tehty 100 % kierrätetystä alumiinista ja käsityönä synteettisestä karvasta. Pakkaukset on kehitetty suurimmaksi osaksi kierrätysmateriaaleista ja tuotteiden ulkokartongit on valmistettu FSC-sertifioidusta paperista.

Lehdistötiedote BeautyAct by KICKS

Tuotteiden hinnat vaihtelevat 7,90 € – 39,90 € välillä.

BeautyAct lanseerataan eksklusiivisesti KICKS-myymälöissä ja verkkokaupassa viikolla 40.

Lisätiedot, painokelpoiset kuvat ja tuotteet testiin:

Marsaana Communications, tiedotus@marsaana.com

Kategoriat