Ohita
INR Iconic Nordic Rooms kasvaa: Lanseraa Seuraavan sukupolven kylpyhuonekalusteet Tanskassa

Tiedote -

INR Iconic Nordic Rooms on yksi Pohjoismaiden johtavista suihkuseinien ja kylpyhuonekalusteiden valmistajista, jonka tuotteiden suunnittelu ja valmistus tapahtuu yrityksen omissa tuotantoyksiköissä Ruotsin Malmössa ja Jönköpingissä. INR tarjoaa laatutietoisille asiakkaille markkinoiden parhaimmistoa Suomessa, Ruotsissa ja Norjassa. Nyt matka jatkuu Tanskaan.

Osana Dansani-konsernia maaliskuusta 2020 lähtien, INR vahvistaa asemaansa Pohjoismaisilla kylpyhuonemarkkinoilla lanseeramalla INR Iconic Nordic Rooms -brändin myös Tanskan markkinoilla. Lanseeraukseen kuuluu markkinoiden parhaiden nettisivujen ja tuotekuvaston julkaiseminen.

- Uuden ja jännittävän tuotemerkin sekä laajan ja laadukkaan valikoiman ansiosta meillä on entistä paremmat mahdollisuudet tarjota asiakkaillemme todella älykästä ja persoonallista pohjoismaista kylpyhuoneen sisustusta, kertoo Carsten Friis, INR Iconic Nordic Roomsin toimitusjohtaja.

Iconic Nordic Roomsin kaksi vuotta sitten lanseeraaman huonekaluvalikoiman taso on ennennäkemätön. Seuraavan sukupolven kylpyhuonekalusteet edustavat markkinoiden huippua niin suunnittelun, innovatiivisuuden kuin laadunkin osalta. Markkinoiden kestävimmät kylpyhuonekalusteet on testattu erittäin laajoilla laboratoriotesteillä, jonka ansiosta sekä suihkuseinäratkaisuilla ja kylpyhuonekalusteilla on 15 vuoden takuu. Tämän lisäksi INR on tarjonnut räätälöityjä suihkuratkaisuja ilman lisämaksua jo vuosia, mikä on osaltaan vaikuttanut asemaan Pohjoismaiden johtavana suihkutilaratkaisujen valmistajana.

Niinpä nyt myös Tanskan markkinoille tarjotaan sama laadukas suihku- ja huonekalujen valikoima. Ja tavoite on selvä. Carsten Friis jatkaa:

- Tuntuu hienolta tarjota asiakkaillemme parasta mitä kylpyhuonemarkkinoilta löytyy! Pyrimme, että tuotteemme ovat ykkösvalinta, kun kyseessä on ensiluokkaiset suihku- ja kylpyhuonekalusteet Tanskassa.

Lisätietoja:

Joakim Forsström, Maajohtaja, joakim.forsstrom@inr.fi

INR - Iconic Nordic Rooms

Osoite: Itsehallintokuja 4

02 600 Espoo

Seuraa meitä:

Verkkosivut

Joakim Forsström

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja 010 209 3305

Skandinaaviset kylpyhuoneet

Ruotsissa valmistetut suihkutilaratkaisut ja kylpyhuonekalusteet skandinaavisella muotoilulla luovat edellytykset nautinnollisen ja persoonallisen kylpyhuoneen luomiseen omalla tavallasi.

Linnatullinkatu 1 LT 1
02600 Espoo, Etelä-Suomen Lääni, Finland