INR:n tuoteuutuudet vie kylpyhuoneen seuraavalle tasolle

INR:n tuoteuutuudet vie kylpyhuoneen seuraavalle tasolle

INR lanseerasi vastikään uuden kuvaston, joka tarjoaa useita mielenkiintoisia ja innovatiivisia tuoteuutuuksia kylpyhuonekalusteisiin sekä suihkuseinäpuolelle. INR haluaa vastata uudistuksilla laadukkaiden design-kalusteiden kysyntään ja tehdä sopivan tuotteen valitsemisen kylpyhuoneeseen entistä helpommaksi. Siksi esimerkiksi suihkuseinävalikoima on jaoteltu uudelleen selkeyttääksemme valikoimaa ja GRAND-kalustesarjaan on lisätty kolme upeaa tasoa.

KALUSTEUUTUUDET

INR:n kalustesarja GRAND tekee vaikutuksen sekä korkeudella, että syvyydellä. Lisäksi kalusteissa on markkinoiden kestävin pintakäsittely TX Top Extreme™. GRAND-sarjassa on valittavissa kolme erilaista etusarjavaihtoehtoa: sileä Solid, Grip-ovi vedinlistalla ja Classic kehyspeilillä. Uutuutena GRAND-sarjaan lanseerataan uudet LEVEL-pöytätasot, jossa valittavana on kolme erilaista kvartsikomposiittitasoa sekä upotettu mattaposliinipesuallas väreissä valkoinen tai antrasiitti.

Uutuus 2021 - LEVEL pöytätaso Clamshell ja upotettu mattaposliini pesuallas.

- Kauniiden ja laadukkaiden kylpyhuoneen pöytätasojen kysyntä on suuri, joten uuden LEVEL-sarjan avulla voimme tarjota kuluttajalle monipuolisen Design-kalustevalikoiman kylpyhuoneisiin, sanoo Henrik Gustavsson, Nordic Innovation Manager INR.

SUIHKUSEINÄUUDISTUKSET

Suihkuseinäpuolella on useita muutoksia sekä uutuustuotteita. Suurin muutos on se, että kuusi suihkusarjaa yhdistetään neljään - korostamaan yhtäläisyyksiä ja eroja – jotta asiakkaan on helpompi valita juuri itselleen sopiva tuote. Pääsarjoistamme EPIC, ARC, LINC ja BRIC löytyy yhteensä 62 suihkumallia, jotka on jaoteltu Original-, Flex- ja Frame-malleihin, kertoo Kristian Olsson, Nordic Head of Purchasing and R&D.

Uutuus 2021 - ARC 43 Original Plus

Suihkupuolen tuoteuutuuksissa nähdään muun muassa tilanjakajat ARC 43 Original Plus, LINC 19 Original ja ARC 19 Original.

Uutuudet 2021 - LINC 19 Original ja ARC 19 Original

Uusi kuvastomme tuli voimaan 1. helmikuuta.

Tilaa kotiin tai selaa verkossa.

Lisätietoja:

Joakim Forsström, maajohtaja, joakim.forsstrom@inr.fi

Joakim Forsström

Lehdistön yhteyshenkilö Maajohtaja 010 209 3305

Skandinaaviset kylpyhuoneet

Ruotsissa valmistetut suihkutilaratkaisut ja kylpyhuonekalusteet skandinaavisella muotoilulla luovat edellytykset nautinnollisen ja persoonallisen kylpyhuoneen luomiseen omalla tavallasi.

Linnatullinkatu 1 LT 1
02600 Espoo, Etelä-Suomen Lääni, Finland