Photo: Jussi Hellsten

Huawei tarjoaa startup-kilpailun voittajalle 30 000 euroa

Maailman johtavan startup-tapahtuma Slushin pääyhteistyökumppani Huawei Suomi tarjoaa Huawei Startup Awards-kilpailun voittajalle 30 000 euron palkinnon. Lisäksi voittajayritys saa pääsyn Huawei Cloud Platformiin, yksityisen tapaamisen Huawein investointiyksikön kanssa sekä sparrausworkshopin.

- Haluan kiittää Slushin järjestäjiä saumattomasta yhteistyöstä tämän hankkeen ympärillä. Huawei on aina tukenut startupeja ja rakentanut yrityksiä tukevia alustoja monilla eri alueilla ympäri maailman. Nyt on Suomen vuoro. Startupeissa piilee tulevaisuuden potentiaalin siemenet, ja niiden tukeminen tukee taloutta laajemmin, Huawei Suomen maajohtaja Ye Feiwei sanoo.

Huawei Startup Awardsin finaaliin osallistuu 8 ennalta valittua startup-yritystä, joiden toiminta-ala on software. Kilpailussa etsitään best tech solution. Voittajayritys saa palkintorahojen lisäksi pääsyn Huawei Cloud Platformiin, tapaamisen Huawein investment executives kanssa, sekä sparrausworkshopin, jossa yritystä tukevat Huawein lisäksi ulkopuoliset asiantuntijat.

- Huawei on pitkään investoinut Eurooppaan ja sillä tiellä jatkamme edelleen. Tavoitteenamme on rakentaa yhdessä kumppaneidemme kanssa kestäviä ja innovatiivisia ekosysteemejä, joissa startupeilla on kaikki mahdollisuudet menestyä, sanoo Hu Junling Huawein investointiyksiköstä.

Vuoden 2021 Slush järjestetään Helsingin Messukeskuksessa 1.–2. joulukuuta. Pääyhteistyökumppanina Huawei tukee kasvuyrityksiä niiden poluilla, esittelee uusia innovaatioita ja järjestää muun muassa pitchauskilpailun valituille startupeille. Huawei Startup Awards -pitchauskilpailun finaali käynnistyy torstaina 2.12. klo 13.

Kilpailuun ilmoittautuminen tästä linkistä 15.11.2021 klo 10 mennessä: https://slush.typeform.com/to/pVN2uk5l

Lisätietoja:

Niklas Mannfolk, Senior Communications Manager, Huawei Technologies Oy, 044 371 4176, niklas.mannfolk@huawei.com