Vauhdilla kasvava digipostipalvelu Kivra saapui Huawein mobiililaitteille

Vauhdilla kasvava digipostipalvelu Kivra saapui Huawein mobiililaitteille

Ruotsin valloittanut digipostipalvelu Kivra kasvaa vauhdilla myös Suomessa. Jotta palvelu olisi mahdollisimman laajasti suomalaisten saatavilla, Kivra-sovellus on nyt ladattavissa myös Huawein AppGallery-sovelluskaupassa.

Kivra on digipostipalvelu, jonka tavoitteena on rakentaa Suomeen turvallinen ja saavutettava digiposti, joka kokoaa arjen tärkeät dokumentit yhteen turvalliseen mobiilisovellukseen, yhden kirjautumisen taakse. Kivra on saavuttanut jo Ruotsissa alan johtavan toimijan aseman yli 5,4 miljoonalla käyttäjällään, ja nyt muutaman vuoden ajan palvelu on ollut saatavilla myös Suomessa.

Digipostipalvelu on otettu vastaan Suomessa erittäin hyvin sekä yritysten että kuluttajien keskuudessa. Tänä päivänä palveluun digipostia lähettää jo yli 40 000 yritystä ja organisaatiota eri toimialoilta sekä yksityiseltä että julkiselta puolelta. Kivra tarjoaa kuluttajille arvokkaan palvelun kokoamalla sekä julkisten että yksityisten tahojen lähettämän postin yhteen palveluun. Olipa posti sitten sopimuksia, laskuja, tapahtumalippuja tai muita tärkeitä dokumentteja, ne voidaan sujuvasti lähettää, vastaanottaa ja käsitellä Kivrassa.

“Vastuullisiin arvoihin pohjautuva toimintamallimme on otettu Suomessa jo nyt hyvillä mielin vastaan sekä kuluttajien että yksityisten ja julkisten toimijoiden keskuudessa. Visiomme turvallisen digipostin rakentamiseksi suomalaisille on kirkas: haluamme luoda palvelua kestävämmän ja sujuvamman arjen sekä dokumentinhallinnan ympärille”, Kivran toimitusjohtaja Ilari Abdeen kertoo.

Kivran kaltaiselle palvelulle on elintärkeää olla koko kansan saatavilla. Tästä syystä sovellus on julkaistu nyt kaikissa suurimmissa sovelluskaupoissa, mukaan lukien Huawein AppGallery.

“Meistä digipostin tulee olla helposti kaikkien saavutettavissa ja sen käyttöönoton tulee olla helppoa. Olemme iloisia, että saamme tarjota suomalaisille kuluttajille ilmaisen Kivra-sovelluksen nyt myös Huawein AppGalleryssa”, Abdeen jatkaa.

”Yhteistyö Kivran osaavan kehitystiimin kanssa sujui erittäin hyvin. Jokainen kehitysyhteistyö auttaa myös Huawein alustaa kasvamaan ja kehittymään”, kertoo Huawei Mobile Servicen kehitystiimin Industry Lead Antti Piha.

Ilari Abdeen, Kivra Oy
Puh. 040 519 7678, sähköposti: ilari.abdeen@kivra.fi