Suosittu raskaussovellus Preggers julkaistiin Huawein AppGalleryssa

Suosittu raskaussovellus Preggers julkaistiin Huawein AppGalleryssa

Preggers, eräs maailman suosituimmista raskaussovelluksista, on nyt ladattavissa Huawein AppGallery-sovelluskaupassa. Ruotsalaisen Stroller AB:n kehittämän sovelluksen avulla odottavat vanhemmat voivat seurata raskauden etenemistä uniikin 3D-käyttökokemuksen kautta, saada tärkeää tietoa ja tukeutua moniin hyödyllisiin työkaluihin.

Preggers-sovellus johdattaa käyttäjän raskauden ja taaperovaiheen läpi tarjoten ajankohtaista tietoa joka viikko. Sovelluksen sisällöt ovat raskauden, kuntoilun ja psykologian asiantuntijoiden kehittämiä ja hyväksymiä.

“Meille Preggersillä on tärkeää, että sovelluksemme on saatavilla kaikille eri puolilla maailmaa. Preggers on loistava työkalu ja tärkeä tuki odottaville vanhemmille, asuivatpa he sitten Aasiassa, Etelä-Amerikassa, Yhdysvalloissa, Euroopassa tai Afrikassa. Sen vuoksi on luontevaa ja tärkeää, että Preggers on saatavilla AppGalleryssa”, toteaa Amanda Avsan, Strollerin perustaja ja Chief Marketing Officer.

Preggers-sovelluksessa vauvan kasvua havainnollistetaan joka viikko erilaisin teemoin. Käyttäjät voivat myös jakaa raskausmatkansa yhdistämällä käyttäjätilinsä kumppanin, ystävän tai perheenjäsenen tiliin.

Lisäksi sovellus sisältää kattavan ja jäsennellyn tietopankin, joka koostuu artikkeleista, tiedoista ja vinkeistä kuhunkin raskausviikkoon liittyen. Muistilista-toiminnon avulla käyttäjät voivat merkitä tehdyksi tärkeimmät toimet ennen uuden perheenjäsenen saapumista ja hyötyä tarjouksista. Sovellus on saatavana sekä ilmaisena että premium-versiona. Premium-versiossa on entistä enemmän toimintoja ja materiaalia. Preggers-sovellusta päivitetään jatkuvasti uudella sisällöllä sekä uusilla toiminnoilla ja työkaluilla.

“Preggers on loistava palvelu ja yksi maailman johtavista raskaussovelluksista. Olemmekin erittäin iloisia, että sovellus on ladattavissa AppGalleryssa samalla, kun Preggersin takaa löytyvä yhtiö Stroller sijoittaa vahvasti kasvuun. Tavoitteenamme on, että kuluttajien kaipaamat, tärkeät ja houkuttelevat sovellukset löytyvät alustaltamme – ja tähän keskitymme toiminnassamme”, kertoo Joonas Nurmela, Head of PR and Communications, Huawei Suomen kuluttajaliiketoiminta.

AppGallery on globaalisti kolmanneksi suurin sovelluskauppa. AppGallery tekee tiivistä yhteistyötä neljän miljoonan rekisteröityneen sovelluskehittäjän kanssa, jotta uutta sisältöä olisi jatkuvasti saatavilla alustalla. Osana strategiaansa Huawei hyödyntää osaamistaan ja auttaa kehittäjiä laajentamaan sovellustensa saatavuutta uusille houkutteleville markkinoille. Esimerkiksi Kiinassa on yli 904 miljoonaa mobiiliverkkokäyttäjää, ja ladattujen sovellusten määrä on yli 100 miljardia. Viimeisen 12 kuukauden aikana AppGallery on auttanut yli tuhatta ulkomaista sovelluskehittäjää tulemaan osaksi Kiinan mobiililiiketoimintaa. Yksi esimerkki menestyksekkäästä sovelluksesta on PicsArt, jota on ladattu Kiinassa yli 300 miljoonaa kertaa.