Suosittu kotimainen ruoka- ja viinisivusto Flavorado julkaistiin sovelluksena Huawein älykelloille

Parhaimmat reseptit yhteen paikkaan keräävä Flavorado on julkaissut älykellosovelluksen, joka on nyt saatavana Huawein AppGallery-sovelluskaupassa.

Flavorado on vuonna 2004 perustettu kotimainen ruoka- ja viinimedia, joka tunnettiin alunperin nimellä Reseptitaivas. Sivustolta löytyvät parhaimmat reseptit ympäri maailmaa sekä niille sopivat juomat. Lisäksi Flavoradon sisällöt tarjoavat tietoa myös viinitiloista, ravintoloista ja matkailusta.

Kansainvälistymiseen tähtäävä Flavorado on nyt julkaissut älykellosovelluksen, jonka kautta noin 30 minuutissa valmistuvat nopeat ruokareseptit löytyvät kätevästi. Sovelluksessa voi merkata kaikki reseptiin tarvittavat ainekset, joten se toimii jopa kauppalistana ruokakaupassa.

“Olemme todella innoissamme Huawei-yhteistyöstä. Me jaamme yhteisen vision internetin tulevaisuudesta, jossa sisällöt tulevat yhä lähemmäksi kuluttajaa. Jonain päivänä jääkaappisi hankkii itse täydennykset ovellesi ja ehdottaa, mitä tehdä illalliseksi. Uunisi taas opastaa kokkaamisessa. Tämän vision ensimmäinen askel otettiin nyt kehitetyssä älykellosovelluksessa. Tuskin maltan odottaa seuraavia askeleita”, sanoo päätoimittaja Janne Suomi, flavorado.com .

“Ruoanlaitto on elintärkeä osa jokapäiväistä elämää. Onkin mahtavaa, että voimme Flavoradon kanssa tuoda kuluttajien saataville aidosti arkea ja ruoanlaittoa helpottavia ratkaisuja”, toteaa Huawei Mobile Servicen kehitystiimin Industry Lead Antti Piha.

Head of PR and Communications

Lisätietoa AppGallerysta:

Huawei AppGallery on Huawei-laitteiden virallinen sovellusalusta. Se tarjoaa 18 sovelluskategorian kokoelman, joka sisältää maailmanlaajuisesti valikoitua premium-sisältöä. Se varmistaa, että sovelluksia voidaan käyttää saumattomasti älylaitteissa kaikissa ympäristöissä missä ja milloin tahansa turvallisuudesta tinkimättä.

AppGallery on yksi kolmesta maailman parhaasta sovellusten jakelualustasta, ja se tarjoaa laajan valikoiman kansainvälisiä ja paikallisia sovelluksia eri luokissa, mukaan lukien navigointi ja liikenne, uutiset, sosiaalinen media, talous ja viihde. AppGallery on saatavilla yli 170 maassa ja alueella yli 580 miljoonalla kuukausittaisella aktiivisella käyttäjällä. Huawei on 5,75 miljoonan kehittäjän kumppani ympäri maailman, ja AppGalleryn sovellusjakelujen kokonaismäärä saavutti yli 432 miljardia sovellusta vuonna 2021.

Ajankohtaisia uutisia:
URL: https://consumer.huawei.com/en/mobileservices/appgallery/
Facebook: https://www.facebook.com/AppGalleryOfficialPage/
Twitter: https://twitter.com/AppGallery
Instagram: https://www.instagram.com/_appgallery/
YouTube: https://youtube.com/AppGallery
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/huawei-app-gallery/

Huawein Consumer Business Group on yksi Huawein liiketoimintayksiköistä, joka tuottaa korkealuokkaisia älypuhelimia, tietokoneita, tabletteja, puettavaa älyteknologiaa ja pilvipalveluita. Huawein maailmanlaajuinen verkosto on rakennettu yli 30 vuoden kokemuksella televiestintäteollisuudesta, ja yhtiö on omistautunut toimittamaan innovatiivisimpia teknologisia ratkaisuja kuluttajille ympäri maailmaa. Vuonna 1987 perustettu Huawei on yksityinen yritys ja täysin työntekijöidensä omistama.